"Keşke bu yıl kupa maçlarında başlansaydı, iyice teknoloji otursaydı ve biraz daha fedakarlık yaparak VAR'ı denemeye alırdık. Gerekirse VAR'a mola versinleri su molası gibi. Hakemlerimiz de o kadar dağıldılar ki, korkudan bayrak kaldıramıyorlar artık. VAR geldikten sonra ekranlara da veremediler. Demek ki ofsayt değil. VAR'ın altyapısı olmadan bu işlere girilmeyecekti. Biz elimize yüzümüze bulaştırdık."