Pereira yolcu!
Fenerbahçe'de Pereira'nın kredisi bitti... Şampiyonlar Ligi'ne yine erken veda bardağı taşırdı, Aziz Yıldırım, Portekizli hocaya, "Biz kovmayalım, kendisi istifa etsin" mesajı yolladı.
Kadıköy'de 2-2 biten Akhisar maçı
"Şampiyonluğu isteyen takım 2-0 öndeyken 2 gol yemez. İnanılmaz hatalarla gol yedik. Rakip pozisyona bile giremiyordu. Bu sonucu aklım almıyor. Beni şaşırtan nokta, böyle tecrübeli oyuncular 2-0 öndeyken nasıl skorun berabere gelmesine izin veriyor? Sorumluluk benimle birlikte tüm takımda. Her duran toptan gol yiyoruz."
Gaziantep'te alınan 2-2'lik beraberlik
"Maçtan önce böyle bir skor söylense kesinlikle mutlu olmazdım ama şartlar bizi buna sürükledi. Bu sezon oynadığımız maçlar arasında en kötü zemini burada gördüm. Zemin gerçek gücümüzü göstermemizi engelledi. Hem sahayla, hem de rakiple mücadele etmek zorunda kaldık. Hakemlerin bize ne zaman penaltı çalacağını da merak ediyorum."
Monaco karşısındaki 3-1'lik yenilgi
"Bu tür maçlarda ilk ve son 15 dakika çok önemlidir. Konsantrasyonunuzu kaybetme hakkınız yoktur. Maça uyuyarak ve güvensiz başladık. İlk 20 dakikayı rakibimize altın tepside sunduk. Zemin de çok kötüydü. Topa sahip olmayı seven bir takım olarak bundan çok çektik."