DUYGULANDIRAN MEKTUP Ali Koç, 4 Nisan'da başlayacak 'Fener Ol' kampanyasıyla ilgili 18 yaşındaki Adanalı bir öğrencinin kendisine yazdığı mektuptan çok etkilendiğini de belirtti.
Masa tenisi turnuvasında kazandığı ödülü kulübe bağışlayan Fen Lisesi öğrencisinin mektubunda dile getirdiği Fenerbahçe aşkı ve tutkusu, kampanyada görev alan tüm birimlere büyük moral verdi.