20 YIL SONRA İLK KEZ LİGDE ÜST ÜSTE 3 MAÇ GOL YOK
Fenerbahçe, 20 yıl sonra ilk kez ligde üst üste 3 maç gol atmayı başaramadı. Süper Lig'de oynadığı Çaykur Rizespor maçını 3-0 kaybeden sarı-lacivertliler, ardından Medipol Başakşehir ve Demir Grup Sivasspor maçlarından ise 0-0'lık sonuçlarla ayrıldı.