Fenerbahçe'de dikkat çeken kare! Erol Bulut ve Mesut Özil...
- Fenerbahçe Galerileri
- Yayın tarihi: 24.01.2021 20:30
- Güncelleme tarihi: 24.01.2021 20:31
Fenerbahçe'nin Arsenal'den kadrosuna kattığı dünyaca ünlü yıldız futbolcu Mesut Özil, sarı-lacivertlilerle ilk idmanına çıktı.
Fenerbahçe Can Bartu Tesisleri'nde gerçekleştirilen antrenman öncesinde yıldız oyuncuya takım arkadaşları tarafından karşılama yapıldı.
Yöneticilerden Kemal Danabaş, Selahattin Baki ve Alper Pirşen'in yanı sıra Mesut Özil'in abisi Mutlu Özil ve menajeri Erkut Söğüt ile sportif direktör Emre Belözoğlu ve yardımcısı Selçuk Şahin de yıldız oyuncunun karşılamasında yer aldı.
Takım arkadaşlarından sonra sahaya çıkan Mesut Özil için teknik direktör Erol Bulut bir konuşma gerçekleştirdi.
Konuşmanın ardından takım arkadaşları, yıldız oyuncuyu uzun süre alkışladı.
İdmanın ilk bölümünde takımla çalışan Mesut Özil, taktiksel antrenmana geçildikten sonra ise çalışmasını takımdan ayrı sürdürdü.
"RÜYAM GERÇEK OLDU"
Mesut Özil idman öncesi ilk konuşmasında; "Rüyam gerçek oldu. İlk defa takımla sahada antrenman yapacağım. Hayırlı olsun. Çok mutluyum. Bir Fenerbahçeli olarak hayalimdi. Gerçek oldu.
Çok uğraştık. Allah nasip ettik. Artık buradayım. İnşallah başarılı bir sezon diliyorum. Bol şans." dedi. İşte idmandan kareler...
MESUT ÖZİL İLK ANTRENMANINA ÇIKTI! | İZLEYİN