Son dönemde eleştiri oklarının hedefi olan Advocaat, zaman zaman taktiğe uymamak ve mücadele etmemekle suçladığı oyuncuları konusunda haksız sayılmaz...
Takıma yakın kaynaklardan gelen bilgilere göre, Hollandalı hocanın bu eleştirileri bazı oyuncular üstünde hiç etki etmiyor.
Bunun sebebi ise hiçbir kötü sözü üstlrine almamaları.
Advocaat'ın konuşmaları sonrası kimi futbolcuların, "Bunları benim için söylemiyor.
Benim performansım yeterli" diyerek bildiklerini okumaya devam ettikleri belirtildi.
Sorumluluk almaktan kaçan, elini taşın altına sokmayanlar nedeniyle zor durumda kaldıklarını açıklayan takımın abileri, içerideki havayı şöyle anlattılar:
"O kadar rahat futbolcular var ki 'Ben niye üzerime alınayım' diyorlar.