Fenerbahçe'de 2. dalga operasyonu!
Fenerbahçe Başkanı Ali Koç'un görevinden alınan yardımcılar ve kadro dışı bırakılan futbolcularla ilgili sözleri gündem olmuştu.
"Fenerbahçe Futbol Takımı kaptanı olarak Başkanımıza saygısızlık etmek haddim değildir." diyen Volkan Demirel, "Bu konuşmada kendisine asla sesimi yükseltmedim, saygısızlık olarak addedilecek bir söz söylemedim. Sayın Semih Özsoy ile aramızda geçen konuşmada zaman zaman ses tonumuzun yükseldiğinin bilincindeyim ama ben bunu yine de saygısızlık olarak nitelendirmemekteyim.