Sarı-lacivertli kulüp bu kararla birlikte tam 16 yıl aradan sonra sezon ortasında teknik direktör değişikliğine gitti.
Fenerbahçe, sezon ortasındaki son değişikliğini 2002-03 sezonunda Werner Lorant'ın görevine son verilmesiyle yaşamış ve o sezondan sonra hiçbir teknik direktör sezon ortasında takımdan ayrılmamıştı.
ALİ KOÇ'UN HAYALİ 4 AY SÜRDÜ
Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, Phillip Cocu'nun imza töreninde söz alarak şunları söylemişti:
"Biliyorsunuz ben bugün başkan ve yönetim olarak ilk defa bir hocayla anlaştık ve sembolik imza törenimizi yapıyoruz. Gönlümüzden geçen, arzu ettiğimiz ve başkan olduğum müddetçe -umarım bu bir dönemden fazla olur- tek teknik direktör ile çalışırız."
Ancak Ali Koç'un bu hayali yalnızca 4 ay sürdü ve dün gece alınan başarısız sonuçların ardından Cocu ile yollar ayrıldı.