Fenerbahçe, Spor Toto Süper Lig'in 20. haftasında Bursaspor ile yarın yapacağı maç için Bursa'ya gitti. Kara yoluyla Bursa'ya giden sarı-lacivertli kafile, konaklayacağı otelin önünde bir grup taraftar tarafından karşılandı. Takımları lehine tezahürat yapan sarı-lacivertli taraftarlar, futbolcularla fotoğraf çektirdi. Bursaspor-Fenerbahçe maçı, yarın saat 19.00'da, Bursa Büyükşehir Belediye Stadı'nda oynanacak.