Fenerbahçe taraftarlarının sosyal medyadan attıkları mesajlar şu şekilde: Fenerbahçe'nin 45 dakika boyunca nasıl isabetli şutu olmaz aklım almıyor Çağırın ordan Aziz Yıldırım'ı Ersun Yanal'ı özlüyoruz Galatasaray'ın kaybetmesine sevinirken, bari berabere kalsak diyoruz Maçın sonucu ne olursa olsun Fenerbahçe iki sol bekle oynamaz. İsterse 8 tane yiyelim, Fenerbahçe Hasan Ali - İsmail ikilisi sahada olmamalı Git artık şu kulüpten Cocu Güzel günler de yok güneşli günler de İlerlemek için çabalayıp hiçbir ilerleme sağlayamayan Fenerbahçe Yeter artık yeter Bu taraftarı hak etmiyorsunuz! Islıklayın şu ruhsuzları Formanın kıymetini bilin artık yeter Başkan görmüyor musun halimizi? Bu Oğuz Kağan nerden çıktı! Oğuz Kağan tam bir el freni Fenerbahçe İsmail ile atağa çıkıyor! Maçın özeti Bizi kanser edeceksin Fenerbahçe Müslüm filmine efkarlı diyolar, siz bir de fenerbahçe'yi izleyin Kendinize gelin artık. Üstünüzdeki forma Fenerbahçe'nin! Çileye devam Slimani sen nasıl bir forvetsin Alt yapıda bir tane hoca yok mu Cocu'dan iyi