Aziz Yıldırım, Galatasaraylılara madalya taktı
Türkiye Kürek Şampiyonası'nda Fenerbahçe birinci, Galatasaray ikinci oldu. İki takımın madalyalarını ise Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım taktı. Bu tarihi anlara tanık olanlar ise "İşte görmek istediğimiz tablo bu" demekten kendilerini alamadı.
Yayın Tarihi: 14.05.2018 01:30 Güncelleme Tarihi: 14.05.2018 02:15