Fenerbahçe'de büyük umutlarla şampiyonluğa gelen ve taraftarların da desteğini arkasına alarak büyük bir değişime giden başkan Ali Koç, başkanlığının 4. ayı geride kalmışken beklentilerin bir hayli uzağında kaldı. İlk günlerde yeni bir sistem kurulduğu için sabredilmesini söyleyen Koç'un söylemleri de zamanla değişti. İşte Ali Koç'un başkan seçildikten sonra takım ile ilgili yaptığı 6 dikkat çeken açıklama...
31 TEMMUZ - "İNANCI KAYBETMEYİN"
"Sezon içinde inişler, çıkışlar, iyi günler, kötü günler mutlaka olacaktır ancak burada önemli olan Lefter'in "Futbolda gözyaşı dökmesini bilmeyen insan, sevinmesini asla öğrenemez" sözlerinden yola çıkarak, sezon sonunda yaşayacağımız sevince olan inancımızı sezon içinde asla kaybetmememiz gerektiğidir."