Ali Koç yardımcı antrenörleri mahkemeye verecek mi? Kararını verdi
Fenerbahçe Başkanı Ali Koç ile görevlerinden alınan üç yardımcı antrenör aralarında bir toplantı yapmıştı. Toplantı sonrasında mahkeme ile ilgili karar alındı.
Twitter hesabından paylaşım yapan Rıdvan Dilmen, "Üç antrenör arkadaşımız Ali Koç'tan randevu istediler. Haberlerde gördük. Ancak haberlerde görmediğimiz bir şey var: Ali Koç, antrenör arkadaşlarımızın "bir de bizi dinleyin" isteğine olumlu cevap veriyor, hatta pazartesi günü bu görüşmeyi gerçekleştiriyor."