Ünlü futbolculardan tarihi itiraflar

1 | 133

Olcay Şahan, Quiz programında çok samimi cevaplar verdi..

2 | 133

UNUTAMADIĞI GOL:

3.ayın 3'ünde 2013'teki derbide (F.Bahçe) son dakikada attığım golüm..

3 | 133

EN GÜZEL ASİST:

O da G.Saray'a karşı. Holosko'ya attırdığım gol.

4 | 133

EN SEVDİĞİN HAKEM:

Fırat Aydınus ve Cüneyt Çakır..

5 | 133

EN YETENEKLİ FUTBOLCU:

Türkiye içinde Selçuk İnan, Emre Belözoğlu, Arda Turan ama gelecek vaadeden olarak Necip ve Oğuzhan..

6 | 133

EN YETENEKSİZ FUTBOLCU:

Mehmet Akyüz. Yetenekleri var ama kafasıyla ayakları bir değil..

7 | 133

EN TEMBEL FUTBOLCU:

Kendisini çok sevsem de Batuhan Karadeniz.

8 | 133

EN BONKÖR FUTBOLCU:

Veli çok bonkör. Nereye gitsek çok öder..

9 | 133

EN CİMRİ FUTBOLCU:

Bir kişiye sallamak lazım. O da Roberto Hilbert..

10 | 133

EN İYİ TEKNİK ADAM:

Tabii ki Samet Hocam..

11 | 133

EN FAZLA YEMEK YİYEN:

Necip, Veli. Veli 4-5 tabak yer..

12 | 133

EN ABARTAN FUTBOLCU:

Batuhan Karadeniz. Her şeyi abartarak söylüyor. Onun anlattıklarının yarısını keseceksin..

13 | 133

EN KÖTÜ GİYİNEN FUTBOLCU:

Yine Mehmet Akyüz. Güzel eşyaları var ama nasıl giyinmesi gerektiğini bilmiyor..

14 | 133

LAKABIN:

Olcay Aybaba diyebiliriz. Takımda herkes "hadi babana git, babandan izin al" diyor. Birileri hocadan bir şey istiyorsa "babandan izin al" diye bana söylerler..

15 | 133

FUTBOLCU OLMASAYDIN NE OLURDUN:

Benden hiçbir şey olmazdı..

16 | 133

G.Saray'ın yıldız futbolcusu Emmanuel Eboue, Quiz programına katıldı, ortaya eğlenceli görüntüler çıktı..

17 | 133

Galatasaray'ın yıldız sağ beki Emmanuel Eboue, Quiz Programına konuk oldu. Fildişili futbolcu kendisine sorulan sorulara cevap verdi ve ortaya eğlenceli sonuçlar çıktı. İşte Eboue'nin cevapları:.

18 | 133

UNUTAMADIĞIN GOL


Asla unutamayacağım gol 2005 yılında Safonktor diye bir takıma karşıydı. Topu orta sahada aldım direk kaleye vurdum ve gol oldu. O maçı sanırım 4-3 kazanmıştık. Arsenal de oynadığım ilk maçımdı ve o karşılaşmada gol attım. Bir kupa maçıydı ve o gol sayesinde Avrupa Kupalarına gitmeye hak kazanmıştık..

19 | 133

UNUTAMADIĞIN MAÇ


2 tane unutamadığım maç var. Bir tanesi 2006 yılında Arsenal - Real Madrid maçıydı, benim için çok zorlu bir maçtı ve karşımda Robinho oynuyordu. Arkadaşlarım bile bana Robinho muhteşem bir oyuncu senin için zorlu bir maç olacak diye dalga geçiyorlardı. Bende problem yok ne olacağını Tanrı bilir dedim. Maçı kazandık ve maçtan sonra da Robinho bana geldi ve bravo dedi. Dediğim gibi neler olabileceğini yalnızca Tanrı bilir. O gün ben iyi oynadım ve çok mutlu olmuştum. O maç Barnebau'da oynadığım ilk maçtı..

20 | 133

Zidane ve Ronaldoya karşı oynamıştık o maçı kazandık ve finale yükselip Barcelona ile karşılaştık. 2006 yılında Arsenal olarak muhteşem bir savunmaya sahiptik. Real Madrid maçını kazandığımızda deli gibi ağlamıştım. Eşim beni seni hiç böyle ağlarken görmemiştim demişti ama finalde Barcelona'ya kaybettik. Futbol böyle birşey, neler olacağını hiçbir zaman bilemiyorsunuz. Benim için kaybetsek bile o gün harika bir gündü..

21 | 133

EN ÇOK SEVİNDİĞİN MAÇ


Çok maçta çok sevindim ama Bolton'a karşı oynadığımız bir maç vardı. O maçta iki gol atmıştım sanırım. 2. golden sonra kurbağa dansı denilen kendi özel dansımı yapmıştı. İlk golden sonra da maymun dansı yapmıştım. Herkes çok gülmüştü çünkü böyle birşey daha önce hiç görmemişlerdi. Çok zor bir danstır ama arkadaşlarım golün ardından gelip benimle beraber o dansı denemeye çalışmışlardı..

22 | 133

EN İYİ OYNADIĞIN MAÇ


2006 yılında Avrupa'da çok iyi gidiyorduk. Ben de o dönemde gerçekten çok iyi oynuyordum. Tanrı dışında kimse neler yapabileceğimi bilmiyordu ama ben kendimi ispatladım. 2006 yılı benim için güzel geçti..

23 | 133

EN KÖTÜ OYNADIĞIN MAÇ


Wigan'a karşı oynadığımız bir maçtı, o maçı asla unutmayacağım. O maçta sahaya çıkan hiçbir arkadaşım iyi oynayamamıştı ama maçı kazandık. Galibiyete rağmen taraftarlar bizi yuhaladı. Bana Eboue çık dışarı diye bağırıyorlardı. O benim hayatım boyunca geçirdiğim en kötü günlerden biriydi. Taraftarların bana karşı bağırıyor olması gerçekten çok kötüydü ama hayatta her zaman sakin davranmalıyız. Bizim işimiz kolay değil her zaman herşeye hazır olmalıyız. O maçı 1-0 kazanmıştık ama o kadar kötü oynamıştım ki bir daha Arsenal ile sahaya çıkmak bile istememiştim. Ertesi gün Wenger'i aradım ve ben kendimi iyi hissetmiyorum antremana gelmeyeceğimi söyledim. O da bana biliyorum senin için zor bir maçtı ama lütfen antremana gel dedi. Bende hayır dedim, evimde oturdum uzandım ve kendimi rahatlatmaya çalıştım ertesi gün antremana gayet iyi bir şekilde gittim..

24 | 133

EN BEĞENDİĞİN STAT


Dürüst olmak gerekirse bir çok önemli ve büyük stadyumlarda oynadım ama atmosfer olarak gördüğüm en muhteşem statları Türkiye'de gördüm. Hayatımda böyle birşey hiç görmemiştim. Galatasaray'a ilk geldiğimde beni havaalanında karşılaşmışlardı. Böyle bir şeyle ilk kez karşılaştığım için çok korkmuştum ama daha sonradan Türkiye'deki taraftarların böyle tutkulu olduğunu anlayınca kendi kendime aman Tanrım dedim. Statta da taraftarlarımız bizi müthiş destekliyor harika bir atmosfer oluyor..

25 | 133

EN İYİ GOLCÜ


Gördüğüm en iyi golcü benim. Şaka yapıyorum tabiki. Dünyada birçok muhteşem golcü var. Hepsi bireysel olarak harika işler yapıyorlar. Şu anda herkes Messi'den bahsediyorlar, onun dünyanın en iyi oyuncusu olduğunu söylüyorlar. Tabiki öyle ama benim için dünyadaki tüm golcüler en iyisidir. Gol atmak kolay iş değil ve bunu başaran herkes övgüyü hak ediyor..


X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.