BEĞENDİĞİN EN İYİ OYUNCU
Cafu ve Thuram onları gerçekten çok seviyorum. Afrikada'yken devamlı onları izliyordum. Bir gün Arsenal'deyken Milana karşı oynuyorduk. Cafu'ya gittim dedim ki, seni çok beğeniyorum bir gün senin gibi olmak istiyorum. O da bana Tanrıya inanırmısın dedi. Bende tabiki dedim. O da tamam o zaman dedi. Maçtan sonra tekrar yanına gittim dedim ki şapkanı, tişörtünü, şortunu, ayakkabılarını, çorabını hepsini istiyorum. O da tamam deyip bana verdi. Thuram'ı da bir kere gördüm o da muhteşem bir oyuncuydu bende onlar gibi olmak istiyorum..
BEĞENDİĞİN EN İYİ KALECİ
Cevaplaması çok zor bir soru, eğer Muslera demezsem, Muslera yarın beni öldürür ama benim birçok kaleci arkadaşım var. Kimin ismini söylemezsem, muhtemelen beni öldürür. Bence kalecilik çok zor bir iş bu yüzden kim olduğunuz önemli değil, tüm kaleciler çok iyidir çünkü çok zorlu bir işleri var..