Emre'den flaş Beşiktaş ve Fenerbahçe itirafı!
Ay yıldızlı formanın ve Borussia Dortmund'un yeni gözdesi o... Hızlı yükselişi, yakaladığı şöhretin başını döndürmemiş olması, sakin, sesiz ve içten yapısı... Evet, Emre Mor'dan bahsediyoruz...
TÜRKİYE'NİN DESTEĞİ BANA İTİCİ GÜÇ OLDU
Türk halkı senden çok şey bekliyor. Bu baskı yaratıyor mu?
"Hayır, üzerimde baskı hissetmiyorum. Şu an 19 yaşındayım ve potansiyelimi geliştirmek için elimden gelenin en iyisini yapıyorum. Ancak gelişme göstermem gerektiğinin de farkındayım. Bildiğim tek bir şey var o da Türk halkının arkamda olduğu. Bu duyguyu gerçekten hissediyorum. Bu baskıdan çok itici güç."
FENERBAHÇE VE BEŞİKTAŞ BANA TEKLİFTE BULUNDU
Transfer döneminde ülkede manşetleri süsledin. Büyüklerden teklif aldın mı?
"Evet, F.Bahçe ve Beşiktaş'tan teklif aldım. Ancak detayları inanın bilmiyorum. O kısmıyla menajerim Muzzi Özcan ilgilendi. Ve asla da sormadım. Çünkü Türkiye'ye gitmeyeceğimi ona çok öncesinden söylemiştim. Bu konuyla ilgili en ufak bir fikrim yok."
BUGÜN YİNE ÇEKTİRİRİM
Modric'le çektiğin selfie çok konuşuldu. Pişman mısın?
"Benim için büyük oyunculara karşı oynamak oldukça yeni bir şey. Modric'in oynadığı oyunu çok seviyorum. Hırvatistan maçı sonrası gazetecilere röportaj vermiş ve ayrılmak üzereydi. Gidip fotoğraf çektirdim.Bugün olsa yine yapardım."