Siyah-beyazlı kafilenin içinde bulunduğu takım otobüsü, Bolu'da Kalıcı Konutlar mevkinde bulunan bir restorana geldi.
Beşiktaş'ın Bolu'da yemek yiyeceği bilgisini alan bazı taraftarlar da teknik direktör Şenol Güneş ile futbolcular otobüsten inerken sevgi gösterisinde bulundu.
Yemeğin ardından futbolcular, kendilerini restoran çıkışından bekleyen taraftarlarla fotoğraf çektirdi.
Kafile daha sonra Karabük'e hareket etti.
Tolga Zengin, 20 Aralık'ta Ziraat Türkiye Kupası'nda Boluspor ile oynayacak karşılaşma için Bolu'ya gelirken yine otobüsün bagaj kısmındaki yataklı bölümde seyahat etmişti.