Zaman zaman bu konudaki rahatsızlığını dile getiren Babel de önceki gün oynanan Hollanda-Almanya maçının ardından kendisine yöneltilen "Beşiktaş'ta kalacak mısın, yoksa sana talip olan Flamengo'ya gitmeyi düşünüyor musun?" sorusuna, "Flamengo ülkedeki en büyük kulüplerden biri, belki bir gün orada oynamak kısmet olur" yanıtını verdi.
YÖNETİMLE PAYLAŞTI
Hollandalı oyuncunun bu yanıtı siyah-beyazlı yönetimi de harekete geçirdi. Çünkü Babel'in sözleşmesinin yenilenmesi konusunda henüz netleşmiş bir görüşme yok. Görüşmeler sadece "neler yapılabilir" üzerinden yürütülüyor. Hollandalı oyuncunun menajeri Willi Haatrecht'in Rio'ya gittiği iddiaları ise, Flamengo iddiasını daha da artırdı.