Cimbom'un gol sorunu çözüm arıyor

Spor Toto Süper Lig'de haftayı 3-0'lık Trabzonspor yenilgisiyle kapatan Galatasaray, gol yollarında yaşadığı sorunları bu maçta da devam ettirirken, 10. haftalar itibarıyla son 23 sezonun en kısır dönemini geçiriyor.

Ligin geride kalan 10 haftasında rakip fileleri sadece 12 kez havalandırabilen sarı-kırmızılı takımın bu istatistiği, son 23 sezonun en kötü gol performansı olarak dikkati çekti.
Bu sezon ligde yalnızca 5 oyuncusundan (Burak Yılmaz 4, Sneijder 3, Chedjou 2, Umut Bulut 2, Olcan Adın 1) skor kazanabilen "Cim Bom"un 12 gollük performansı, yine ilk 10 haftada 12 gol atılabilen 1991-1992 sezonundaki istatistiği yakaladı.
Galatasaray, bu sezon attığı 12 gole karşılık kalesinde 14 gol görüp 19 puan toplarken, 1991-1992 sezonunda ise 12 gol atıp 6 gol yemiş ve 23 puan elde etmeyi başarmıştı.


Sarı-kırmızılı ekip, 10. haftalar itibarıyla en fazla gole, teknik direktör Fatih Terim yönetiminde rakip filelerin 30 kez havalandırıldığı 1998-1999 sezonunda ulaşmıştı.
Savunmada da işler yolunda değil

Kadrosundaki yıldız isimlere karşın hücumda beklentilerin çok altında kalan Galatasaray'da, savunma performansı da yüz güldürmüyor.
Özellikle bireysel hatalar ve kademe hataları nedeniyle savunmasında sorunlar yaşayan Galatasaray, ilk 10 haftada yediği 14 golle son 5 sezonun en kötü istatistiğini yakaladı.
Sarı-kırmızılıların kalesinde gördüğü 14 gol, 10. haftalar itibarıyla ancak 15 gol yenilen 2009-2010 sezonunu geride bırakabildi.

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.