Fenerbahçe Başkan adaylarından Aziz Yıldırım canlı yayında açıklamalarda bulundu.
İŞTE O SÖZLER
"Fenerbahçe'nin özlenen günlerine geri dönmesi için hep beraber bir meşale yakıyoruz. Özlenen günleri yaşamak ve yaşatmak için kongreye gidiyoruz. Pazar günü sıradan bir kongre olmayacak. Bu, Fenerbahçe'yi yeniden ayağa kaldırma, hakkımız olan şampiyonlukları kazanma iradesidir. Birbirimize inanalım, inanalım ve hep beraber Fenerbahçe'mizi hak ettiği yere taşıyalım. Eğer şampiyonluk mücadelesi bugünden başladıysa, en büyük gücümüz birlik ve beraberliktir."