Spor Toto Süper Lig'in 21. haftasında Fenerbahçe, Kasımpaşa ile karşılaştı. Maça ilk 11'de başlayan Arda Güler ısınma sırasında tribünlere çağırılan ilk futbolcu oldu.
İŞTE O GÖRÜNTÜLER:




Spor Toto Süper Lig'in 21. haftasında Fenerbahçe, Kasımpaşa ile karşılaştı. Maça ilk 11'de başlayan Arda Güler ısınma sırasında tribünlere çağırılan ilk futbolcu oldu.
İŞTE O GÖRÜNTÜLER:



