Serdar Aziz: "Birçok teklif aldım, Fenerbahçe'yi istedim"

Ara transfer döneminde Galatasaray'dan Fenerbahçe'ye transfer olan Serdar Aziz verdiği röportajda sarı kırmızılı ekipten ayrılış sürecinden Fenerbahçe'ye transferi sonrası yaşadıklarına kadar pek çok konuda açıklamalarda bulundu.

Fenerbahçe'nin ara transferde renklerine kattığı Serdar Aziz, beIN SPORTS'a verdiği özel röportajda transferi konusunda merak edilen soruları yanıtladı.

Galatasaray'dan ayrılık sürecine değinen yeni takımındaki ilk izlenimlerini de aktardı.

"Şu an her şey güzel gidiyor. Burada olmaktan mutluyum. Fenerbahçe'ye istediğim için geldim ve burada insanlar beni çok seviyor" diyen Serdar Aziz şunları kaydetti:

"Herşey olumlu gidiyor, olumlu hava var. Geldiğim günden bu yana gösterdiler. Bu desteği ve inancı aldım, bundan sonra da bu şekilde devam edeceğina inanıyorum. Zorlu bir süreçti. Galatasaray'dan Fenerbahçe'ye veya tam tersi olması zor oluyor, bunu bende yaşadım ama mutlu sona ulaştık. Başkanımız her zaman benim arkamda durdu. Hocamız ve yönetimimiz dahil. Zorlu bir transfer süreci oldu. Onların olduğu gibi bende bu transferin arkasında durduğuma inanıyorum. İki taraf da isteyince oldu. Herkes dik durdu. Başkanımızla stadımızda tanışma fırsatı buldum. Hocamızla da Milli Takım'da tanışmıştık. Hocamıza borçlu olduğumu hissettim. Zor oldu, zorlu oldu ama bunda sonra daha iyi olacağına inanıyorum. İstenilmek güzel, burda olmak çok daha güzel tabi."

"GEÇMİŞTEKİ HER ŞEYİ SİLDİM"

Galatasaray'dan Fenerbahçe'ye transfer olmanın farklı bir durum yaşattığını da belirten başarılı savunmacı bu süreçte zorluklar yaşamanın da normal olduğunu belirtirken şöyle konuştu:

"Zorluğunu fazlasıyla yaşadık, bunlar normal şeyler. Dünyanın her yerinde böyle şeyler olabilir, bunları fazla takmamak gerekiyor. Hedefleri olan insanlarız, önümüze bakmamız gerekiyor dönüp arkaya bakmamamız gerekiyor. Bende burda olmaktan çok mutluyum. Geçmişteki her şeyi sildim. Dışarıdaki insanlar tarafından çok tepki olduğunu söyleyememe, olsa da buraya konsantreyim. Fenerbahçe'ye, camiaya kendimi kanıtlamak ve sevdirmek istiyorum. Bu formayla uzun süre oynamka istiyorum. Zorluklar olacak ama uzun süre devam etmek istiyorum."

"BİRÇOK TEKLİF ALDIM, FENERBAHÇE'Yİ İSTEDİM"

Fenerbahçe'nin bu sezon ligdeki duruma da değinen milli oyuncu, "Dışarıdan da Fenerbahçe'yi takip ediyordum. İyi, tatmin edici futbol yoktu. Kadroya göre istenilen yerde değildi ve oyun olarak istediğini yapamıyordu. Bunu bildiğim halde geldim. Birçok takımdan transfer teklifi aldım ama bunları bildiğim halde geldim. Bir daha yaşanmayacak bir süreç bu ama malesef bu sezon böyle oldu. Ersun hocamızdan sonra şekilde değişmesi, bir çok oyuncuyu kazanması, özellikle kadro dışın kalan oyuncuları kazanması önemli oldu. Takımın kendine inancı geldi, takım olarak henüz tam yapamıyoruz ama inan.ç geldi. Bu tamamen psikolojik, puan durumu olsun, özgüveni yitmişti takımın. Ligin son 8 haftasına giriyoruz, bundan sonra herşeyin daha iyi olacağına inanıyoruz. Dilerim ki bundan sonraki süreç daha iyi olacaktır. Ersun hocanın gözle görülür bir katkısı var ama futbolcuların da sorumluluğunu yükseltmesi gerektiğini düşünüyorum. Umarım bundan sonra daha iyi bir Fenerbahçe izletiriz" şeklinde konuştu.

"DAHA İYİ OLACAĞIZ"

Ersun Yanal ile arasındaki ilişkiye ve takımdaki kimyaya da değinen Serdar, "Gençken Ersun hocayla genç milli takımlarda çalıştım. Hocanın daha önce çalıştığı öğrencileriyle olan muhabbetleri biliyorum" dedi ve şunları kaydetti:

"Bilim ve teknik olarak en iyisini vermeye çalışıyor. Burada oyuncuların da sorumluluk alması gerekiyor. Burası Fenerbahçe. Hocamız zaten elinden geleni yapıyor. Futboların sorumluluk alıp, hocamızın bilim ve teknik detaylarıyla daha iyi kazanması gerekiyor. İnşallah bu seneyi atlatacağız ve seneye daha iyi bir Fenerbahçe izleteceğiz. Takımda forma rakabeti olması çok normal. Hele Fenerbahçe'de oynuyorsanız daha fazla. Skrtel, Roman Sadık... Kıyasıya mücadele var. Skrtel'in kariyeri var, benim gibi Sadık ve Roman'ın da milli takım hedefi var. Bunun da sahaya yansıyacağını düşünüyorum. Fenerbahçe gibi bir kulüpte böyle alternatifler olması normaldir. Biz de çok fazla çalışıp sahada elimizden geleni yapacağız."

"HEDEFİMİZ 5. SIRADA BİTİRMEK"

Bu sezon ligi 5. sırada bitirmeyi planladıklarını ifade eden başarılı oyuncu şöyle konuştu:

"Baktığınız zaman takımın bulunduğu konum ve puan durumu belli. Taraftarı durum çok mutlu etmese de inançları tam. Takımda birliktelik var. Gol attıktan sonra hep beraber kutluyoruz. Taraftarımızın o stadı doldurması inancımızın artmasını sağlıyor. Saha içinde ve dışında bir bütünüz. Hedefimiz şu an sanırım 5. ile aramızda 6 puan var. Herkesin herkesi yenebildiği bir lig. Kalan bütün maçları kazanabilecek güçteyiz. Ligi 5. bitirip UEFA'ya kalabiliriz. Kendimize de bu hedefi belirledik zaten. İnşallah kalan maçları kazanıp taraftarımızı mutlu edeceğiz."

"EN FAZLA TARAFTAR FENERBAHÇE'DE"

"Geldiğimden bu yana beni en çok etkileyen şeylerden biri taraftardı" diyen Serdar ayrıca, taraftarların desteğinin kendileri açısından büyük önem taşıdığını belirtirken şu ifadeleri kullandı:

"Taraftar stada gelmez diye düşünüyordum ama her maç stat doluyor. Mağlup da olsak bizi destekliyorlar. Fenerbahçe kulübü ve kültürü çok farklı. Hedefimizin şampiyonluk olmasını çok isterdim ama malesef bu sezon böyle oldu. Gelecek sezon çok daha farklı olacak. Lig uzun, taraftarımız kalan haftalarda da bizi yanlız bırakmayacaktır. Galatasaray ve Trabzonspor ile maçımız var. Uzun süren bir serimiz var, bunu da devam ettireceğiz onlarla."

"GOL ATACAĞIMI SÖYLEMİŞLERDİ"

Serdar Aziz ayrıca, gol atması konusunda da "Gol atmayı çok seviyorum. Bu sene de Galatasaray ile 2 gol ve Fenerbahçe'de 2 gol attım. Maçtan önce neredeyse 20-25 kişi gol atacağımı söylemişti. Gol oldu ve taraftarımızla paylaştım. Çok güzeldi, çok mutlu oldum. İnşallah devamı gelir" dedi.

"ŞENOL HOCAMIZA HERKESİN İNANMASI LAZIM"

Milli Takım'a geri dönmek isteyip istemediği konusunda da açıklamalarda bulunan oyuncu "Şenol hocayla daha önce de çalıştım. Her fırsatta benim için söylediği güzel şeyler var" derken şunları kaydetti:

"Milli Takım'ı ben dışardan bir oyuncu olarak taraftar gibi destekliyorum. Milli Takım'a çağırılırsam elimden gelenin en iyisini yapacağımdan kimsenin şüphesi olmasın. Kadroya çağıran Şenol hocamız, herkesin bir çatı altında birleşip Şenol hocamıza inanması gerekir. Ben bir ayrımcılık olduğunu düşünmüyorum. Ligimizde bir problem bu, ben de ligimizde milli takıma çağırılacak çok oyuncu olduğunu düşünmüyorum. Hocamız, hak edeni çağırıyor bence" diye cevap verdi.

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.