Yayın Tarihi: 29.09.2014 00:00 Güncelleme Tarihi: 29.09.2014 00:46
ABONE OL
Sarı-lacivertli takımın golcüsü Sow, maça kazanmak için çıkmalarına rağmen başarısız olduklarını söyledi. Sahada iyi bir görüntü veremediklerinin altını çizen siyahi forvet, "Takım halinde aslında çok iyi anlaşıyoruz ve kaliteli oyunculardan kuruluyuz. Gelecekte daha iyi olacağız" dedi. Sow, "Gol atmakla görevli futbolcular var ama eleştiriler beni ilgilendirmiyor" ifadesini kullandı.