2026 FIFA Dünya Kupası'nda A Milli Takımımız ile ABD karşı karşıya geldi.
Los Angeles'ta oynanan maçta Türkiye, ABD'yi 3-2 mağlup ederek turnuvaya 3 puanla veda etti.
Maçın ardından milli oyuncularımızdan Arda Güler açıklamalar yaptı. Güler, "Maçtan önce üzgün ve moralimin bozuk olduğunu söylemişsiniz... Tüm eleştiriler haklı. İyi oynamadık, insanlar ne deseler haklılar! Drama yapamayız! Kötü oynadık ve elendik!" dedi.
🗣️🎙️ Arda Güler: "Tüm eleştirileri haklı buluyorum. Ne diyorlarsa haklılardı. Çünkü iyi oynamadım. Hiçbirimiz iyi oynamadık. Drama yapamayız. Kötü oynadık, elendik. İnşallah bundan sonraki maçlarda telafi edebiliriz." pic.twitter.com/f14gmzakzE
— TRT Spor (@trtspor) June 26, 2026
Orkun Kökçü: Bu galibiyetle onurumuzu kurtardık
Salih Özcan: Daha fazlasını hak ettik