Avrupa'ya adımızı yeniden hatırlatacağız

Slaven Bilic: ''Bu maç hayati deği ama çok önemli bir maç. Gidebileceğimiz yere kadar gitmek istiyoruz. Rakip kim olursa olsun ciddi olmalıyız."

Hırvat teknik adam şu ifadeleri kullandı:

"Birkaç sezondur Avrupa'da mahrumduk. Geçen sezon bu hakkı elde etmek için çok mücadele ettik. Yarın yeni bir dönem başlıyor. İyi bir form yakaladık. Bunu devam ettirmek istiyoruz. Grup aşamasında ilk maçımıza çıkacağız. Bu maç hayati deği ama çok önemli bir maç. Gidebileceğimiz yere kadar gitmek istiyoruz. Rakip kim olursa olsun ciddi olmalıyız."

"Çaykur Rizespor karşısında daha iyisini yapmalıydık. Oğuzhan, Demba Ba ve Sosa'nın olmayacağını biliyorduk. Atmosferin nasıl olacağını biliyorduk."

"Oğuzhan'ın cezası vardı bitti. Sosa ve Demba Ba takımla çalışmaya başladı. Üç oyuncu da iyi durumda. Her şey yolunda giderse kadroda olacaklar. Onlara sezon boyunca ihtiyacımız var."

"İsmail, kariyerim boyunca tanıdığım en akıllı ve eğitimli oyunculardan biri."

"Taraftarlarımızdan destek görmek çok önemli. Maçı koparmak için çok önemli bir rol oynuyorlar. Yarın iyi bir atmosfer olmasını bekliyorum. Feyenoord ve Arsenal maçlarındaki gibi bir tribün görmeyi arzuluyorum."

"Karşımızda iyi bir rakip var. Tanınan değil ama yükselen bir ekip var. Buraya 3 eleme turu oynayarak geldiler. Önemli yabancı oyuncuları var. Karşımızda sıkı bir rakip olacak."

"Ocak ayına kadar bu oyuncularla devam edeceğiz. Tüm oyuncularımız bizim için önemli. Demba Ba, Sosa ve Oğuzhan kilit açabilecek türde oyuncular, bu nedenle özeller. Üç kulvarda yarışacağız. Bu nedenle tüm oyuncuların hazır olması lazım."

"Rakibimizi iyi analiz ettik. Takımı hazır hale getirdik. Rakibe saygımız var. İyi oynamak ve UEFA Avrupa Ligi'ne iyi bir başlangıç yapmak istiyoruz. Özellikle iç saha maçlarımızı kazanmalıyız."

"Büyük bir kulübü temsil ediyoruz. Üzerimizde her zaman bir baskı var. İlk görevimiz bu baskıyla baş edebilmek. Atatürk Olimpiyat Stadı bu sezon bizim evimiz. Zemini daha iyi olsa daha mutlu olurduk."

"Stoperlerimden memnunum. Pedro ve Sivok iyi oynuyorlar. Ersan olgunlaştı düzenli olarak milli takıma gidiyor. Atınç gösterdiği pozitif performansla takımda kaldı ve yüzümüzü kara çıkarmadı. Ersan yarın oynamayacak ama diğer oyuncular görevlerini eksiksiz yerine getirecektir."

"Takımın tamamını motive durumda tutmalıyım. Oyuncularım da formayı almak için beni ikna etmeye çalışmalılar. Herkesin elinden geleni yapmasını bekliyorum."

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.