Başkan Recep Tayyip Erdoğan FIBA Kadınlar Avrupa Ligi şampiyonu Fenerbahçe'yi tebrik etti!
Başkan Recep Tayyip Erdoğan, FIBA Kadınlar Avrupa Ligi finalinde Villeneuve d'Ascq LM takımını 106-73 yenerek şampiyon olan Fenerbahçe Alagöz Holding'i tebrik etti. İşte ayrıntılar... | Son dakika spor haberleri
- Basketbol Haberleri
- Yayın Tarihi: 14.04.2024 22:52
- Güncelleme Tarihi: 14.04.2024 23:06
Başkan Recep Tayyip Erdoğan, Basketbol FIBA Kadınlar Avrupa Ligi finalinde Fransa ekibi Villeneuve d'Ascq LM takımını 106-73 yenerek şampiyon olan Fenerbahçe Alagöz Holding'i tebrik etti.
Başkan Erdoğan, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Üst üste ikinci kez FIBA Kadınlar Avrupa Ligi Şampiyonu olarak tarihi bir başarıya imza atan ve bizleri gururlandıran Fenerbahçe Alagöz Holding Kadın Basketbol Takımı'nı ve tüm Fenerbahçe camiasını canıgönülden tebrik ediyorum." ifadelerini kullandı.
Erdoğan paylaşımında basketbol topu ve Türk bayrağı emojilerine de yer verdi.
DİĞER HABERLER
-
Beşiktaş GAİN'de Kanadalı oyuncu Conor Morgan'ın sözleşmesi yenilendi. İşte ayrıntılar... | Son dakika spor haberleri -
Türkiye Sigorta Basketbol Süper Lig yarı final serisi son maçında Beşiktaş GAİN, Bahçeşehir Koleji'ni 80-71'lik skorla yenerek adını finale yazdırdı. -
A Milli Erkek Basketbol Takımı'nın FIBA 2027 Dünya Kupası Elemeleri'nde Bosna Hersek ve İsviçre ile yapacağı maçların aday kadrosu belli oldu. -
Anadolu Efes Basketbol Takımı'nın atletik performans antrenörü Serhat Güneş, hayatını kaybetti.