Ergin Ataman, molalarda kameralardan rahatsız olduklarına ve Obradovic'in oyuncularıyla ilişkilerine değindi: "Maçlardaki yüksek adrenalin ile doğal yaşantıyı birbirine karıştırmamak lazım. Ben, Obradovic'in oyuncularıyla bir baba-oğul, ağabey-kardeş ilişkisi içinde olduğunu çok iyi bilen bir insanım. Biz antrenörler olarak molaların canlı ve sesli şekilde ekranlara getirilmesinden son derece rahatsızız. Kameraların sürekli zoomlayarak molalarda taktik toplantılarının içinde olması hoş değil. Sezon başında da bu hoşnutsuzluğumuzu Euroleague yönetimine bildirmiştik. Molalarda ve taktik toplantılarında antrenör ile sporcular arasında yaşananlar özeldir."
Ergin Ataman, Zeljko Obradovic'in oyuncularına karşı bir baba gibi olduğuna vurgu yaparak meslektaşına destek çıktı.
Obradovic çıldırdı! Oyunculara şok küfür...
haberin devamı