Fenerbahçe Başkanı Ali Koç'tan Galatasaray maçı sonrası flaş açıklamalar! "Şampiyonluğumuzun habercisi"
Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, Galatasaray derbisinin ardından açıklamalarda bulundu. Koç bu mağlubiyetin, şampiyonluğun habercisi olduğunu dile getirdi. İşte o sözler...
- Fenerbahce Haberleri
- Giriş Tarihi: 06 Şubat 2021 22:38