Başkan Erdoğan: UEFA'nın İstanbul temsilciliğinin hayırlı olmasını diliyorum
Başkan Recep Tayyip Erdoğan, UEFA İstanbul Temsilciliği'nin açılış töreninde önemli açıklamalarda bulundu. Başkan Erdoğan, "UEFA'nın İstanbul temsilciliğinin hayırlı olmasını diliyorum. Emeği geçen başkan ve bakanlarımızı tebrik ediyorum. Sevincimizi paylaşan misafirlerimize kalpten teşekkür ediyorum." ifadelerini kullandı.
- Diğer Haberleri
- Giriş Tarihi: 24 Nisan 2025 13:38
- Güncelleme: 24 Nisan 2025 13:40
DİĞER HABERLER
-
8. Etnospor Kültür Festivali başladı! Gençlik ve Spor Bakanı Osman Aşkın Bak: Türkiye bir spor ülkesi olma yolunda hızla ilerliyor -
8. Etnospor Kültür Festivali başladı! Bilal Erdoğan: Etnospor Kültür Festivali bir aile birlikteliğidir -
Kuveytli sporcu Jassim Alhatem, İsrailli sporcu ile tokalaşmayı reddetti!