Sihirbaz Karaman

Teknik direktör Ünal Karaman, zor dönemde bordo-mavili takımı ayağa kaldırmanın ve 3 yıl aradan sonra Avrupa arenasına çıkacak olmanın gururu yaşıyor.

52 yaşındaki hoca, gelecek yıllardaki takımın da temellerini attı. Sakat oyuncuların çokluğu ve transfer yasağı da onu durduramadı. Karaman, öz kaynakları verimli bir şekilde kullanması, yerli ve yabancı oyuncular arasında güven ortamını sağlamasıyla da alkış aldı.
TARİHE GEÇECEK
Teknik direktör Ünal Karaman, bu sezon bir ilk daha imzasını atmaya hazırlanıyor. Karaman, Karadeniz temsilcisinde futbol oynadıktan sonra teknik adam olarak görev alan ve sezonu tamamlamayı bilen hoca olarak adını kulüp tarihine yazacak. Ahmet Suat Özyazıcı, Özkan Sümer ve Şenol Güneş'in ardından bunu başaracak.
ARKADAŞLARINI SOLLADI
Ünal Karaman'lı Trabzonspor, bu sezon Spor Toto Süper Lig'de 16 galibiyet, 9 beraberlik aldı ve 7 kez kaybederek 57 puan topladı, 1.76 puan ortalaması yakaladı. 52 yaşındaki hoca, 1995-96 sezonunda Trabzonspor kadrosunda mücadele eden Hami Mandıralı (1.38), Tolunay Kafkas (1.47) ve Şota (1.27) gibi isimleri geride bıraktı.
BAHARLA GELEN BAHAR
Fırtına, Spor Toto Süper Lig'de bu sezon en iyi dönemini yaşıyor. Bordo-mavili takım; mart, nisan ve mayıs aylarında oynadığı 10 mücadeleyi kaybetmedi, 6 galibiyet ve 3 beraberlik elde etti. 31 haftada 16 galibiyet, 9 beraberlik alan ve 7 kez kaybeden Fırtına, 3 yıl sonra Avrupa kupalarına katılmayı garantiledi.

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.