Yayın ihalesinde B planı! Gözler o tarihte

Yayın ihalesinde B planı devreye girdi. TFF Yayın İhale Komisyonu'nun, 3 paket için en yüksek teklifi yapan yayıncı kuruluşa verdiği süre içinde imza atmamasının ardından ikinci teklifleri değerlendirmeye aldı. TFF'nin tanıdığı sürenin tarihi ise 14 Mart. İşte detaylar...

Yayın ihalesinde B planı devreye girdi. TFF Yayın İhale Komisyonu'nun 28 Şubat'ta gerçekleştirdiği toplantının ardından 3 yılı kapsayan tüm teklifleri değerlendirip, bütün yayın haklarını içeren Paket 4 için Digiturk'ün vermiş olduğu 2 milyar 105 milyon+KDV'lik teklifi geri çevirdiğini duyurmuş, Paket 1-A'ya gelen 810 milyon TL+KDV'lik teklif de reddedilmişti. Paket 1, Paket 2 ile Paket 3 için en yüksek teklifi yapan yayıncı kuruluşa, yayın hakkı sözleşmesinin imzalanması için düne kadar süre verildiği ifade edilmişti.

GÖZLER 14 MART'TA
Ancak yayıncı kuruluş belirtilen sürede imzayı atmadı ve sıra diğer yayıncılara geçti. 5 pakete en iyi ikinci teklifi veren Saran'a ve 2 pakete en iyi teklifi yapan TRT'ye 14 Mart saat 17.00'ye kadar yayın hakkı sözleşmesinin imzalanması için süre verildi. Yayıncı kuruluş, Paket 1-B, 1-C, 1-D, 1-E, 1-F, Paket 2 ve Paket 3'e toplamda 1 milyar 295 milyon TL+KDV teklif vermiş, TFF'den yapılan açıklamada da bu teklife onay çıktığı duyurulmuştu. Fotomaç'ta yer alan haberde, şimdi gözler, 14 Mart'a çevrildi.

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.