Göztepe-Gençlerbirliği maçında pankart yalanı tutmadı!
Süper Lig'in 5. haftasında Göztepe evinde Gençlerbirliği'ni konuk ederken, sarı kırmızılı taraftarların astığı 'Mustafa Kemal'in askerleriyiz' pankartı ile ilgili açıklama geldi.
- Süper Lig Haberleri
- Yayın Tarihi: 18.09.2017 00:00
- Güncelleme Tarihi: 18.09.2017 13:09
Göztepe, 14 yıl aradan sonra taraftarıyla birlikte ilk kez süper lig maçı için Gençlerbirliği ile karşılaştı. İzmirli taraftarlar maça büyük ilgi gösterdi. Kapalı tribününe dev bir "Mustafa Kemal'in askerleriyiz" pankartı asıldı. Ancak maçın ilk yarısında asılı duran pankart ikinci yarı başlamadan stadyum yetkilileri tarafından kaldırıldığı iddiası ortaya atıldı.
GÖZTEPE TRİBÜNLERİ GERÇEĞİ AÇIKLADI
Maçtan sonra pankart ile ilgili Göztepe Yalı taraftar grubu sosyal medya hesaplarından bir açıklama yaptı. Açıklamada, 'Gençlerbirliği maçında astığımız 'Mustafa Kemal'in Askerleriyiz' pankartımız ipleri koptuğundan ikinci yarı toplamak zorunda kaldık. Bazı basın yayın organlarından yazıldığı gibi görevliler tarafından kaldırılmadı' ifadeleri kullanıldı.
DİĞER HABERLER
-
Kulüpler Birliği ve Trabzonspor Başkanı Ertuğrul Doğan, TFF'nin yürürlüğe koyduğu 10+4 yabancı kuralı ile ilgili konuştu. Doğan, kuralla alakalı TFF Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu ile bir araya geleceğini açıkladı. -
Süper Lig devlerinden Trabzonspor, yeni sezon formalarını dikkat çeken bir video ile duyurdu. İşte detaylar... -
Kariyerinde Beşiktaş, Fenerbahçe ve Galatasaray formaları da giyen Caner Erkin, futbolu bıraktığını açıkladı. İşte ayrıntılar... | Son dakika spor haberleri -
TFF Kulüp Lisans Kurulu, 22 Haziran 2026 tarihli toplantısında 2026-2027 Sezonu Süper Lig takım harcama limitlerini belirledi.