İddaa şampiyonluk oranlarını güncelledi

Süper Lig'de oynanan 13. hafta maçlarının ardından İddaa Risk Yönetimi, ligdeki şampiyonluk oranlarını güncelledi. Kadıköy'de berabere kalan takımlardan Beşiktaş, 1.70'lik oranla şampiyonluğun en büyük adayı olarak gösterildi.

İddaa Risk Yönetimi, Spor Toto Süper Lig Turgay Şeren Sezonu'nunda bu hafta oynanan 13. hafta maçlarının ardından şampiyonluk oranlarını güncelledi.

En büyük aday yine Beşiktaş!

Fenerbahçe ile Kadıköy'de berabere kalan Beşiktaş, 1.70'lik oranla en büyük şampiyonluk adayı olarak gösterildi. Beşiktaş, Kadıköy'den 1 puanla dönmesine rağmen oranı 1.66'tan 1.70'e yükseldi ancak yine de şampiyonluğun en büyük adayı olarak gösterildi.

Fenerbahçe'ye aynı oranda kaldı
Sezona kötü bir başlangıç yapan ancak son haftalardaki performansıyla toparlanan Fenerbahçe'nin 3.50'lik oranı Beşiktaş beraberliğinin ardından değişmedi ve aynı oranda kaldı.

Galatasaray yükselişte!
Deplasmanda kasımpaşa'yı 2-1'le geçen Galatasaray'ın oranı düştü. Şampiyonluk yolundaki rakiplerinin puan kaybının ardından 3 puanı cebine koyan Galatasaray'ın şampiyon olmasına verilen oran 4.00'ten 3.00'e düştü.

Lider Başakşehir'e 4.25
Ligde oynadığı 13 maçta 9 galibiyet, 4 beraberlik alan ve 2 puan farkla lig lideri olan Başakşehir'e 4,25 oran verildi.

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.