Ermenistan Türkiye maçı sonrası Onur Bulut: Önemli olan galip ayrılmaktı
EURO 2024 Elemeleri D Grubu ilk maçında A Milli Futbol Takımı'mız, deplasmanda Ermenistan ile karşı karşıya geldi. Mücadeleyi ay-yıldızlılar 2-1 kazanırken, galibiyet sonrası Onur Bulut açıklamalarda bulundu. Bulut, "Önemli olan galibiyetle ayrılmaktı." dedi.
- Milli Takım Haberleri
- Yayın Tarihi: 25.03.2023 22:28
EURO 2024 Elemelerinde deplasmanda Ermenistan'ı 2-1 mağlup eden A Milli Futbol Takımı'mızda Onur Bulut, mücadele sonrasında açıklamalarda bulundu.
İşte Bulut'un o sözleri:
Zor bir galibiyetti. İyi bir futbol sergileyemedik. Önemli olan 3 puanı almamızdı. Salı günü evimizde zor bir rakiple oynayacağız. Umarım daha iyi olacak. Uzun bir süre sonra ilk maçımızdı. Her şey daha tam oturmadı ama günden güne daha iyi olacağız.
3-4-3'ün sağ kanadını ekim ayında oynamıştım. Çekya'yı ve İskoçya'yı böyle yendik. Bugün yine denedik, olmayınca ikinci yarı farklı bir dizilişle oynadık. Bu zor deplasmanda 3 puanı almak önemliydi. Hırvatistan'a karşı da en iyi şekilde oynamamız gerekiyor.
DİĞER HABERLER
-
A Milli Takımımız, Dünya Kupası D Grubu 3. hafta maçında ABD ile karşılaştı. Ay-yıldızlılar son dakikada bulduğu golle rakibini 3-2'lik skorla yendi ve dev turnuvaya galibiyetle veda etti. Fotomaç gazetesi yazarları, Türkiye-ABD maçını dikkat çeken ifadelerle yorumladı. İşte o sözler... -
A Milli Futbol Takımımızın ve Galatasaray'ın eski teknik direktörü Fatih Terim, ABD maçının ardından Türkiye'nin turnuva performansını yorumladı. İşte o sözler... | Son dakika spor haberleri -
2026 FIFA Dünya Kupası'na grup aşamasında veda eden A Milli Takımımız, Türkiye'ye döndü. İşte ilk görüntüler... -
A Milli Futbol Takımımız, 2026 FIFA Dünya Kupası'nda veda etmesinin ardından Türkiye'ye döndü. Millilerde kaptan Hakan Çalhanoğlu ise uzun süredir devam eden sessizliğini bozdu ve sosyal medya hesabından bir açıklama yaptı. İşte ayrıntılar... | Son dakika spor haberleri