27 Ekim MasterChef dokunulmazlık oyununu kim kazandı, eleme potasına kimler girdi?

MasterChef Türkiye’de heyecan dorukta! 27 Ekim akşamı ekranlara gelen son bölümde yarışmacılar, zorlu dokunulmazlık oyununda ter döktü. Kırmızı ve mavi takım, şeflerin belirlediği konseptte en iyi tabakları çıkarmak için kıyasıya mücadele etti. Peki, 27 Ekim MasterChef dokunulmazlık oyununu kim kazandı, eleme potasına kimler girdi? İşte detaylar!

Giriş Tarihi: 28.10.2025 14:59
Paylaş Paylaş Paylaş

27 Ekim tarihli yeni bölümde, yarışmacılar dokunulmazlık oyununda tüm hünerlerini sergiledi. Şeflerin belirlediği özel konseptle mutfakta kıyasıya bir rekabet yaşandı. İzleyiciler, "MasterChef dokunulmazlık oyununu kim kazandı, eleme adayları kimler oldu?" sorularına yanıt arıyor. 27 Ekim MasterChef eleme potasında yer alan isimler belli olurken, yarışma giderek daha da sert bir hal aldı. İşte 27 Ekim MasterChef dokunulmazlık sonucu, eleme adayları listesi ve şeflerin değerlendirmesine dair tüm detaylar…

MASTERCHEF DOKUNULMAZLIK OYUNUNU KİM KAZANDI?

MasterChef'te dokunulmazlık oyununu kazanan Kırmızı Takım oldu.

MASTERCHEF ELEME ADAYLARI KİM OLDU?

27 Ekim Pazartesi akşamı yayınlanan MasterChef Türkiye'de oynanan dokunulmazlık oyunları sonrasında eleme adayları Barış ve Ayten oldu.

BİREYSEL DOKUNULMAZLIĞI KİM KAZANDI?

MasterChef Türkiye 2025'in bireysel dokunulmazlığını kazanan Çağatay oldu.

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.