Derbide sahaya giren taraftar Türk bayrağı açtı
- Trabzonspor Galerileri
- Yayın tarihi: 05.03.2018 21:56
- Güncelleme tarihi: 05.03.2018 21:57
Trabzonspor Beşiktaş maçının ikinci yarısında ilginç bir an yaşandı.
Karşılaşmanın 67. dakikasında sahaya bir taraftar girdi.
Sahaya giren taraftar Türk bayrağı açtı ve ay-yıldızı öptü.
Tribünlerden alkış alan hareket sonrası karşılaşma kısa bir süre durdu.