Spor yazarları Galatasaray - Schalke maçını yazdı

1 | 24

Erman Toroğlu: Hakem güzel kıyak yaptı
Koca Galatasaray takımı 1 kişiye mahkum.
Kime? Rodrigues'e. O oynayacak, top getirecek, vuracak, gol atacak veya attıracak. Galatasaray kazanacak.
Adamlar aptallar sanki. Rodrigues hareketlenince en az 2 kişi, bir de yedek geliyor 3. Rodrigues'i kıpırdatmıyorlar.

2 | 24

Top Galatasaray'da daha fazla kaldı gibi ama hikaye. Net pozisyonları Schalke yakaladı. Bazılarında beceksizdiler bazılarında Muslera vardı. Düşünün Galatasaray'ın en iyi 2 adamı; Ozan Kabak ile Muslera. O zaman siz maçın şeklini zaten çıkararsınız.

3 | 24

Bence maçın kırılma noktası 21. dakikada yaşandı. Muslera'nın rakibine yaptığı hareket net penaltıydı. Hakem Galatasaray'a çok büyük kıyak yaptı.
Peki Galatasaray bundan daha iyisini yapabilir miydi? Bence hayır. Sebebi de forvet sıkıntısı.
Derdiyok ile olmuyor. O kadar fizikli adam.

4 | 24

Allah her şeyi fizik olarak ona vermiş. Ama o da kendini koyvermiş. Sahada yürüyen hayalet gibiydi. Allah'ın verdiği nimeti kullanamıyor.
Bakınız şimdi top kimde fazlaymış, kim ne kadar koşmuş bakarsanız size alakasız veriler çıkar. Dün akşamın gerçeği şuydu: Maçı Schalke hak etti. Galatasaray hakemin ve şansının yardımıyla 1 puan kazandı. Bu kadar basit. Gerisi hikaye.

5 | 24

Levent Tüzemen: Büyük ödül!
Lokomotif maçında Galatasaray'ın uyguladığı taktiği Schalke sahaya yansıttı. Almanlar topu Galatasaray'a verdiler ama kontrollü oyunla ve savunma arkasına yaptıkları akıllı koşularla inanılmaz gol pozisyonları buldular. Oysa Galatasaray'ın topu Schalke'ye bırakması ve kontrollü oyunu tercih etmesi gerekirdi.

6 | 24

Geniş alanda oynamak Galatasaray'ın çok pozisyon yemesine neden oldu.
Linnes ile Nagatomo yeterince hücuma bile çıkamadı. Doğru değişiklikler yapan Terim Schalke'nin soldan yaptığı atakları durdurmak için keşke Sinan'ın yerine Linnes'in önüne Mariano'yu alsaydı.

7 | 24

Galatasaray'ın fizik gücü Schalke'ye kafa tutmaya yetmedi.
Alman ekibi tüm ikili mücadeleleri kazandı. Maicon'un "Tank gibi" halinden yararlanan Embolo- Konoplyanka ikilisi Galatasaray savunmasının tozunu attı. Terim Maicon'un zaafı önlemek için Donk'u savunmaya çekmek zorunda kaldı.
Bana göre oyunun ilk yarısında Muslera'nın, Konoplyanka'ya kontrolsüz girişi penaltıydı. Ama Ukranyalı oyuncu kendini abartılı atınca Fransız hakem inanmadı, kale arkasındaki asistan hakem pozisyona yakındı ama "Penaltı" demedi.

8 | 24

Sinan'ın etkisiz kaldığı, bir şutu kaleciden dönen Eren'in tembel ve isteksiz haline bakınca Muslera Galatasaray'da gecenin en iyisiydi. İzleyenlerin "Bu maç böyle bitsin" diye dua ettiği kabus gibi gecede alınan bir puan Galatasaray için büyük ödül oldu.

9 | 24

Zeki Uzundurukan: Oyun lideri olmayınca...
Türk Telekom Stadı'nın tıklım tıklım tribünleri, adeta sarı-kırmızı bir gül bahçesi gibiydi...
Dün gece Seyrantepe'de aşkın resmi sarı-kırmızıydı...
Taraftarların olağanüstü coşkusu; sahaya verdiği enerji, Schalkeli oyuncuları bunaltan, adeta hayatlarına küstüren ıslıklı protestoları, 'İşte 50 bin cephane' dedirtiyordu. Helal olsun Galatasaray taraftarına...
Ordu vardı; kumandan vardı, 50 binlik cephane eksiksizdi...
İşte bu şartlar altında başladık maça...

10 | 24

İlk yarıda daha net fırsatları yakalayan taraf Schalke idi.
Konoplyanka ve Embolo, defansımızın arkasına atılan her topta Muslera ile karşı karşıya kaldı. Alman ekibinin ceza sahamıza rahat girmesine, yan top kullanmasına fazlasıyla izin verdik.
Biz ise Eren'i, Belhanda'yı, Sinan'ı topla buluşturamadık.
Pas oyununu icra edemedik.
Bunda Galatasaray'ın bir saha içi liderinin olmayışının rolü büyüktü. Zaten Schalke de Galatasaray'ı kalesinden uzak tutup, bizi şuta zorladı.

11 | 24

İlk yarının son anlarında Eren'in ceza sahası içinden sert vuruşu Nübel'in üzerine giderken;
Muslera da Konoplyanka'nın şutunu muhteşem çıkardı.
Nagatomo, geçen yılki karınca çalışkanlığından çok uzak. Dünkü maçta da etkisizdi, üretken değildi.
Schalke'nin ikinci yarı Embolo ile bulduğu gol net ofsayttı. Allah'tan yardımcı hakem bayrağını kaldırdı da Bastien, golü iptal etti.
Fatih hoca, düşen orta sahayı ayakta tutabilmek için Selçuk hamlesini yaptı.
Hızlı hücumlar yapabilmek için de Eren'in yerine Muğdat'ı sahaya sürdü.

12 | 24

Maçın son 15 dakikasında dönen topları hep Schalkeli oyuncular aldı ve baskı yedik.
Muslera ilk yarıda olduğu gibi son dakikalarda da şahane bir kurtarış yaparak oyunu tutan isim oldu.
Eksiğimiz çoktu, Şampiyonlar Ligi için dizayn edilmiş bir kadromuz yoktu.
Bütün bunları düşünürsek, alınan 1 puan kötü sayılmaz.
Sonuçta şansımız sürüyor ve ikincilik için Schalke ile yarışacağız. Ortaya çıkan tablo budur.

13 | 24

Serkan Korkmaz: Mucize
Maçın ilk yarısında Galatasaray sadece birkaç kritik savunma hamlesi ile varlık gösterebildi. İlk yarıda konuk ekip girdiği çok net pozisyonlardan faydalanamadı. Galatasaray son haftalarda kontrolsüz hareketleriyle dikkat çeken Muslera'nın yaptığı harekete penaltı vermeyen hakemle maça tutundu.

14 | 24

Galatasaraylı futbolcular ilk yarıda ne doğru yerde durdular, ne doğru yere koştular, ne de doğru yere top attılar.
Bu maç öncesinde herkes eksiklerden bahsediyordu. Allah aşkına, hangi futbolcunun eksikliği bu berbat oyuna gerekçe olabilir ki...
Galatasaray bu sezon Trabzon'da 4-0 yenildiği maçta bile bu kadar kötü değildi. Maçın devre arası geldiğinde temsilcimiz sadece 45. dakikada bulduğu bir pozisyonla yetinmiş durumdaydı..

15 | 24

Devre arasında TERİMSİLİN devreye girer mi diye ümitlendik ama o da olmadı. Almanlar Muslera'nın da becerisi sayesinde inanılmaz goller kaçırarak ikinci yarıya başladı. Galatasaray zaman ilerledikçe oyunda dengeyi sağlar diye düşündük o da olmadı.

16 | 24

Allah'tan futbolun adaleti yok.
Dünyanın en sevilen oyunu daha iyi oynayana üç puan verilecek olsa Schalke 6 puana layık olacak derecede üstündü.
G.Saray dün akşam tarihindeki en hak edilmiş mağlubiyetlerinden birisine uğrayabilirdi.
Selçuk ve Muğdat değişiklikleri bence 46. dakikada gerçekleşse daha iyi olurdu. Mucizevi bir şekilde kazanılan bir puanı ve sonucu bir kenara bırakalım.
Cimbom'un giderek düşen performansı gösteriyor ki; bu gruptaki rasyonel hedef üçüncülük.

17 | 24

Ahmet Çakar: Muslera kurtardı / Sabah
Galatasaray belki dün gece bir puan aldı ama futbol adına utanç verici bir tablo sergiledi. Sahada sadece Muslera varmış gibi oynadılar. Belki biraz da Ozan... Gerisi asla ve asla kabul edilemez bir performans sergilediler.

18 | 24

İlk yarıya bakıyoruz; kanatlara inemeyen, doğru dürüst şut çekemeyen bir Galatasaray vardı. Hele bu yarıda, defansın arkasına atılan her top ya da yapılan her koşu Schalke için pozisyon oldu. Aslında Schalke kanatları çok iyi kontrol edip, Galatasaray'ın buralardan gelmesini engelledi.

19 | 24

Ndiaye yok, Donk orta sahadan çok stoperlerinin hatasını kapatırcasına oynamaya çalıştı. İkinci yarı tablo daha da vahimdi. Bütünkontrol Schalke'ye geçti. Pozisyon ardına pozisyon yakaladılar ama maçın yıldızı Musleratek başına direnen oyuncu oldu. Eğer ilk yarıda Muslera'nın, Konoplyanka'ya yaptığı hareketi hakem penaltı olarak görse ki penaltıydı ve Schalke bu golle öne geçse dün gece Galatasaray çok acı şeyler yaşayabilirdi.

20 | 24

Dün geceki bir puan kötü değil ama oynanan futbol, Muslera dışındaki oyuncuların performansı, bu seviye için fevkalede kötüydü. Şimdi Galatasaray, Schalke'ye gidiyor. Aslında Schalke adı büyük ama bu sezon için vasat hatta vasatın altında bir Alman takımı. Böylesine vasat bir takım dün gece Galatasaray'ı belki yenemedi ama sürklase etti.

21 | 24

Galatasaray Fransız hakem Bastien ile gurur duymalı. Adeta Galatasaray Lisesi'nden mezunolmuş gibi hakemlik yaptı. İlk yarıda Muslera'nın yaptığı hareket o kadar bariz penaltı ki hakem çalmadı, çalamadı. Ve kartın rengi de sarı olmalıydı. Dedik ya; dünkü bir puanın başroloyuncuları Muslera ve Fransız hakem.

22 | 24

Evren Turhan: Beraberlik iyi sonuç / Takvim
Şampiyonlar Ligi kurası çekildiğinde Galatasaray'ın sahasındaki maçları kazanarak deplasmanda alacağı bir puanla gruptan çıkacağını düşünmüştüm. Schalke maçı Galatasaray için mutlaka galip gelmesi gereken bir maçtı. Maçın ilk 10 dakikalık bölümünde Galatasaray seyircinin de desteğiyle etkili başladı ama istediği posizyonları bulamadı.

23 | 24

Schalke defansının arkasına attığı toplarla pozisyonlar bulmaya çalıştı. Belhanda diğer maçlara göre ilk yarıda iyiydi ama Ndiaye ona hiç yardımcı olmadı. Linnes ve Nagatomo ofansif anlamda kenarları ilk yarıda iyi kullanamadılar.

MAICON ÇOK KÖTÜYDÜ
Sadece Rodrigues'in getireceği toplarla pozisyon arayan bir Galatasaray vardı. Nitekim 45'te sıfırdan çıkardığı topta Eren Derdiyok vurdu ama gol gelmedi. İkinci yarıya kötü başlayan Galatasaray'ın verdiği pozisyonlarda Muslera başarılıydı..

24 | 24

Ozan Kabak tek başına defansta mücadele etti. Maicon hiç yardımcı olmadı. Galatasaray bir türlü oyunu ön tarafa yıkamadı.
Kontra ataklarla pozisyon bulmaya çalıştı. Sinan Gümüş hiç etkili olamadı, yerini Selçuk İnan'a bıraktı. Fizik olarak son bölümde iyice yorulan Galatasaray beraberliğe razı oldu.

MAÇIN EN İYİSİ: OZAN KABAK
Genç yaşına rağmen çok olgun oynadı.

MAÇIN EN KÖTÜSÜ: SİNAN GÜMÜŞ
Çok top ezdi. Hiçbir varlık gösteremedi.


X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.