Ozan Kabak tartışması! Taraftarlar bölündü
- Galatasaray Galerileri
- Yayın tarihi: 28.10.2018 20:51
Bu sezon çıktığı 5 maçta 3 penaltı yaptıran Ozan Kabak, taraftarları ikiye böldü.
İşte sosyal medyadan Ozan ile ilgili gelen yorumlar:
Ozan'ın eleştirildiğine inanamıyorum
Maç başına 3 penaltı bile yaptırsa yine en az o suçlu
Ligde ilk 11 çıktığı son 5 maçta 3 kez penaltı yaptırdı. Uyarılması lazım.
Genç olduğu için hatasını söylemeyelim mi?
Her hatasından sonra översek hatalarını söylemezsek Ozan'ı bitiririz
Bu sezon Süper Lig'de en fazla penaltıya sebep olan futbolcu. Çaylak
Ozan'a laf edenin yatacak yeri yoktur
Ozan sen kafana takma oyununa bak
Daha 18 yaşında. Hatalarla olgunlaşacak
Hatalarından ders alacaksa bir sorun yok
Çok mu çabuk şişirdik acaba?
Her maç alt yapıdan adam oynat diye ağlayıp, Ozan'ı eleştirmek nedir?
Siz kimsiniz Ozan'ı eleştiriyorsunuz? Ozan böyle devam et.
Bu çocuk 18 yaşında ve her maç sahanın en iyisi. Kendinize gelin
Ozan Kabak: Bu sezon 35 penaltı yaparım
Bu gözler Ozan Kabak - Ahmet Çalık ikilisini de gördü ya...
Serdar Aziz'in yolundan gidiyor
Biraz kontrollü gir bir kere de ya