Galatasaraylı yıldıza Konyaspor maçının ardından sert sözler! "Talibi varsa hemen satılsın"

1 | 18

SERKAN KORKMAZ - SÜRPRİZ DEĞİL

Ligin en az gol pozisyonu veren takımlarıydılar ama bu kadar da zevksiz bir ilk yarı beklemiyordum doğrusu. İlk yarının 40. dakikasıydı; iki takım rakip kalelere birer şut çekmişti, ikisi de hedefi tutmamıştı. Sadece Konyaspor'un kullandığı bir korner vardı.

2 | 18

Konyaspor'un 40'ta gelen golü öncesi, arka direğe doğru duran toptan gelen bir ortada, Diagne'nin -adeta- smaç kaçırdığına tanıklık etmiştik. Konyaspor öne geçtikten hemen sonraki elverişli bir başka pozisyondaysa Galatasaray'ın golcüsü bu kez topu ayakla stat dışına göndermeyi denedi.

3 | 18

Durum hayli tatsızdı Senegalli için ancak o kadar alternatifsizdi ki devrenin sonundaki pozisyonu gole çeviremese bile bir sonraki maçta yeri garantiydi. Oğulcan'ın "al da at" diye verdiği o güzel pası aldığında birçok cimbomlunun "bunu da kaçıracak" diye düşündüğüne eminim.

4 | 18

Hakemin, gergin ve heyecanlı geçen ikinci yarıda, iki takım lehine verdiği penaltı kararları (bence) doğruydu. Galatasaray'ın "bir şekilde" oluşturulan kale ve savunma dörtlüsünün önündeki altı futbolcunun en vazgeçilmezlerini yazalım; Taylan, Feghouli , Arda ve Diagne... Hadi çok zorladınız Belhanda'yı da ekleyelim... Şu an için, kalan son formaysa illa ki Emre Kılınç'ın...

5 | 18

Eldekilerle kurulabilecek en iyi(!) takımdaki isimlerden üçü yokken, ikisi de dünkü gibi çok kötü oynuyorken, Konya'da beraberliğin bile çok iyi sonuç olduğunu vurgulamak lazım. Dün akşamki futbolla o bile hayaldi zaten. 7 eksikle sahaya çıkan Konyaspor'sa sadece dün akşamki haklı galibiyetiyle değil futbol felsefesiyle de takdiri fazlasıyla hak ediyor.

6 | 18

LEVENT TÜZEMEN - DİSİPLİN YOK!

Konya'daki ağır yenilginin faturasını sadece oyuncular ödememelidir. Galatasaray'ı kafaca bu maça hazırlayamadıkları çok belli olan teknik heyet de hesap vermelidir. Eğer Galatasaray'da koşan, rakibe önde baskı yapan, dikkati ve takibi olmayan, adam kovalamayan, çok pas hatası yapan, yardımlaşmayan, sorumluluk almayan oyuncu grubu varsa bunun adı disiplinsizliktir.

7 | 18

Galatasaray oyun anlayışı olarak akordu bozuk orkestra gibiydi. Emre Akbaba kendini hala sahada oynuyor zannetmiş olacak ki röveşata gösterisi yaptı ayağındaki topları kaptırdığı gibi Konya'nın ilk golünde dikkatsizliği yüzünden ofsaytı bozdu.

8 | 18

Sarrachi'nin yerini kaybetmesi de golde rol aldı. Övgü yağdırılacak ortalar yapmayan, sürekli arkasına adam kaçıran kontrolsüz ve dengesiz Saracchi Galatasaray'ın geleceğinde olmalı mı? Olmamalı. Zaten savunması iyi olsaydı Leipzig bırakmazdı.

9 | 18

Ayrıca Daci'nin attığı ilk golde Luyindama'nın rakibinin üzerine gitmesi gerekirken kale içine koşmasına bir anlam veremedim. Konya'nın kazandığı penaltıya Luyindama'nın laubaliliği neden oldu. Luyindama kendini Beckenbauer sanıyor ya uzaklaştırması gereken topu kontrol etmek isterken penaltı yaptı.

10 | 18

Varsa talibi Luyindama hemen satılsın. Zaten maç boyu Donk- Luyindama ikilisi hata yapmak için adeta birbirleriyle yarıştı.
Ömer Bayram-Belhanda ikilisi kaptırdıkları topları yeniden kazanmak için rakibi bile kovalamadılar. Feghouli'nin yokluğunda eğer Belhanda Antalya maçı dahil taşın altına elini sokmuyorsa yola bile devam etmem.

11 | 18

Yenilen ikinci golde bu kez ofsaytı Belhanda bozdu. Topla çok oynamak değil etkili oynamak önemlidir. Akbaba- Belhanda-Ömer Bayram sürekli top alıp oyun kurmaya kalkınca Taylan'ın verimi de düştü.

12 | 18

REHA KAPSAL - BAZEN!

Galatasaray 7 eksik oyuncuyla Konya deplasmanına gitti. Saha içindeki oyuncuların temposuzluğu, isteksizliği ve eldeki yedek kulübesindeki oyuncu kısıtlılığıyla belki de Fatih Terim'in devre arasında 5 değişiklik yapmak isteyeceği bir durum özet gibiydi.

13 | 18

Saha içinde vurdumduymaz ve kafasına göre davranıp hareket eden oyucular vardı. Bunların başında Luyindama geliyordu. Lakayit, ciddiyetsiz ve saha içinde dağınık görüntüsü vardı. Zaten sakatlıktan döndüğünden beri bu şekilde devam ediyor. Bir oyuncu penaltı yaptırdı fakat savunmadan son adam olarak çıkarken birebir çalım atmaya çalışan ve sorumsuzca hareketleri bir oyuncu adına hiç hoş değildi.

14 | 18

Konyaspor da öne geçecek golleri oyunu domine ederek değil, oyunu akışına bırakarak buldu. İşin ilginç yanı Konya'nın oyun üstünlüğü de yoktu. G.Saray'da saha içi hücum organizasyon eksikliği dikkat çekti. En önemlisi futbolda pas yakındakine değil boştakine atılır. G.Saray'ın motivasyonu o kadar eksikti ki saha içinde sorumluluk almadıkları gibi oyunun gidişatını değiştirmek için ortak akıl bile üretemediler.

15 | 18

Fatih Terim 66. dakikada iki oyuncu değişikliği yaptıktan sonra Emir Bayram ve Emre Taşdemir'le 3-4-2'ye döndü. Oğulcan ve Diagne forvet, Emre Akbaba on numara oldu. Tabii ki bir şeyler denemeye başladığınızda oyuncuların olumlu reaksiyonu gerekir. Dizilişlere ve saha içindeki olumsuz gidişata tepki veren oyuncu da yoktu.

16 | 18

'Bazen futbolda coşku, tekniğin önüne geçer.' Bunun için de saha içinde oyuncuların daha fazla tutkulu, motivasyonlu, istekli, arzulu, kötü oyuna isyan eden tavır ve duruşları çok önemlidir. Hele büyük takımların tarifinin en önemli özelliklerinden biri odur.
G.Saray'lı oyuncular mağlubiyeti bile hak etmeyecek derecede sahada oyun anlamında kötü bir karakter gösterdi.

17 | 18

18 | 18


X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.