Galatasaray Ndiaye ile anlaştı! Gözler Stoke City'de
- Galatasaray Galerileri
- Yayın tarihi: 11.07.2018 01:35
- Güncelleme tarihi: 11.07.2018 01:36
Galatasaray'da teknik direktör Fatih Terim, geçen sezon devre arasında Stoke City'ye giden Badou Ndiaye'yi geri istiyor.
Takımın kalitesini Şampiyonlar Ligi seviyesine çıkarmak isteyen deneyimli çalıştırıcı, yönetime Ndiaye'yi mutlaka almaları gerektiğini belirtmişti.
Başkan Mustafa Cengiz "3.5 milyon euro alıyor, bu rakamlara imkansız" dese de transferde önemli mesafe kat edildiği belirtildi.
DEVLER LİGİ KOZU
Sarı-kırmızılılar, Badou Ndiaye'ye tekliflerini 3 milyon euro'ya kadar yükseltti. Senegalli futbolcu, Şampiyonlar Ligi'nde boy göstermenin cazibesiyle eski kulübüne "Evet" dedi.
Şimdi iş Stoke City'yi ikna etmeye geldi. G.Saray ilk etapta geçtiğimiz sezon Premier Lig'den küme düşen Stoke'a 1.5 milyon euro önerdi.
İngiliz ekibi bu rakamı düşük bulurken artırılmasını istedi. Cimbom, oyuncu satışına göre karar verecek.
TRANSFERDE EZELİ REKABET
Badou Ndiaye küme düşen Stoke City'de kalmayı düşünmüyor. Galatasaray peşinde ancak Süper Lig'i tanıması nedeniyle Fenerbahçe ve Beşiktaş da 27 yaşındaki oyuncuyla ilgileniyor. Büyük rekabet var.
FOTOMAÇ