Fatih Terim: Bitirin şu işi artık!
- Galatasaray Galerileri
- Yayın tarihi: 25.04.2018 00:34
- Güncelleme tarihi: 25.04.2018 02:01
Galatasaray, Pazar akşamı oynanacak Beşiktaş karşılaşmasına kilitlendi. Başakşehir ve Alanya galibiyetleriyle ilk sıradaki yerini koruyan sarıkırmızılı ekip, taraftarının desteğiyle derbiden de galibiyetle ayrılmanın planlarını yapıyor.
Yardımcıları Hasan Şaş ve Ümit Davala ile birlikte oyuncularıyla toplantılar yapan deneyimli çalıştırıcı, galibiyetten başka bir sonucu kabul etmediğini söyledi.
ALKIŞLARLA İNLEDİ
Beşiktaş 'ın olaylı bir maçtan çıktığını hatırlatan Terim, "Derbi motivasyonları yok.
Kazanırsak Beşiktaş'ın işi biter.
Fenerbahçe'nin umutları sona erer.
Yarış bitmez belki ama herkesin direnci kırılır" dedi.
Fatih Terim ilk yarıda oynanan derbideki istatistikleri önüne aldı ve o soruyu sordu:
"Başakşehir yenilgisinin rövanşını aldık.
Şimdi 3-0'lık Beşiktaş faciasını unutturmaya hazır mısınız?"
Sarı-kırmızılı oyuncular, hep bir ağızdan "EVET" diye yanıt verdi; toplantı alkış ve tezahüratlarla sona erdi.
YA DÜĞÜM YA DÜĞÜN!
Olaylı Fenerbahçe-Beşiktaş derbisi hafta sonunda yerini Galatasaray-Beşiktaş maçına bıraktı.
Son 4 haftaya girilirken üst sırada yer alan 4 takımın da şampiyonluk umudu ve şansı devam ediyor.
30. haftadaki ilk kritik maç cumartesi günü Kasımpaşa-Fenerbahçe arasında...
Pazar günü ise önce Başakşehir, Osmanlı'ya konuk olacak; ardından da Galatasaray-Beşiktaş maçı oynanacak. 3 karşılaşma da çok önemli ama derbi daha da önemli...
Puanlar altın değerinde...
G.Saray kazanırsa yoluna devam edecek; puan kaybetmesi ve rakiplerinin kazanması durumunda ise işi oldukça zorlaşacak.