Sivasspor-Fenerbahçe maçına Ali Koç'un o görüntüsü damga vurdu
- Fenerbahçe Galerileri
- Yayın tarihi: 21.10.2018 00:40
- Güncelleme tarihi: 21.10.2018 00:43
Spor Toto Süper Lig'in 9. haftasında deplasmanda Demir Grup Sivasspor ile golsüz berabere kalan Fenerbahçe'de, içinde bulunulan kötü durum nedeniyle yüzler gülmüyor.
Ligde oynadığı son 4 maçta galibiyet yüzü göremeyen Fenerbahçe, geride kalan 9 haftada topladığı 10 puanla 15. sırada bulunuyor.
Sarı lacivertli ekip maç fazlasıyla, küme düşme hattında bulunan Çaykur Rizespor'un 2, Büyükşehir Belediye Erzurumspor'un ise 4 puan önünde bulunuyor.
Fenerbahçe cephesinde, alınan kötü skorun ardından başkan Ali Koç'un yaşadığı moral bozukluğu objektiflere yansıdı.
Maçın ilk yarısının son anlarında protokol tribününde Sportif Direktör Damien Comolli'nin yanına giderek bazı talimatlar veren Koç maç sonrasında stattan mutsuz ayrıldı.
Protokol kapısından çıkışta basın mensuplarına açıklama yapmayan Başkan Ali Koç'un düşünceli olduğu görüldü.
Taraftarların kendisine olan yoğun ilgisine karşılık veren Başkan Ali Koç daha sonra otobüse binerek stattan ayrıldı.