Rıdvan Dilmen'den Fenerbahçe-Başakşehir değerlendirmesi

1 | 8

VAR'A HAZIR DEĞİLİZ...

Teknik olarak VAR'a hazır değiliz. Bir sıkıntı var. Fenerbahçe - Başakşehir maçında verilmeyen golde VAR izlemesi yapılamaması skandaldır. Bu bir skandaldır. Bekle, bekleseydi 2-3 dakika sonra geldi. Diyeceksin ki 'Bekle', birkaç dakika bekleyeceksin. VAR molası verebilirsin.

2 | 8

BU TEKNOLOJİYLE SKANDALDIR

Dün bir penaltyı VAR iptal etti. Dün o an bozuk olsa ne yapacaktık? Ne diyecekti Cüneyt Çakır? Gerekirse VAR'a bir mola versinler. Ama şu da var, hakemlerimiz de o kadar dağıldı ki... Geçen sene Fenerbahçe bir gol attı, yardımcı gördü, nasıl gördü diye hakaret ettiler. Böyle bir futbol ortamında bu teknolojiyle tamamen skandaldır bu (Başakşehir'in iptal olan golü)

3 | 8

DEMEK Kİ OFSAYT, EKRANA VERMEDİLER

VAR geldikten sonra da ekranlara vermediler. Demeki ki ofsayt değil. Mesela Isla'nın pozisyonu. VAR olsa kırmızı olacaktı belki de... Bozulduysa 3 dakika durun, ısınsın oyuncular. Başakşehir 2 puanla şampiyonluğu kaçırırsa ne olacak?

4 | 8

FENERBAHÇE FAVORİ GÖRÜLMÜYOR

Cocu, kadro dışları derken Başakşehir maçı son şans olarak görülüyordu. Korkunç bir şekilde tempolu oynamaya başladı. Maç sonunda herkes yerdeydi, yorulmuşlardı. Fenerbahçe evinde oynuyor ve ne Beşiktaş, ne de Başakşehir maçında favori görülmüyor. Hem Beşiktaş, hem de Başakşehir'i böyle yakalayamazsın. Çok beğendiğimiz Başakşehir 70'den sonra 3 kez geldi, 3.'sü gol oldu.

5 | 8

FREY'E TOP YAKIŞMIYOR

Fenerbahçe 4-4-2 başladı. Top Frey'in ayağına yakışmıyor. Koşuyor, mücadele ediyor ama top ayağını sevmiyor. Yeteneksiz, kuvvetli bir oyuncu.

6 | 8

YÜRÜYECEK HALİ KALMAMIŞ

Reyes'in yürüyecek hali kalmamıştı ve Cocu oyundan çıkardı. Benzia'yı alıp 4-3-3'e dönüldü. Benzia'nın mutsuz olduğunu görüyorsunuz. Bir taç oldu, iki adım yere yürümedi. O da oynatmadı diye kaprislerde.

7 | 8

O MAÇTA ÇOK UĞRAŞTILAR

Daha sonra Soldado'yu soktu, o da girdi oyuna, Caiçara'nın yanında yavaş yavaş koşuyor. Dağınık ama coşkulu, Fenerbahçe'de bir şekilde kazanma arzusu ile oynadılar. O kadar uğraştılar, bir tane Beşiktaş'a gol attılar.

8 | 8

MUCİZE OLMAZSA YARIŞTAN KOPTU

Büyük mucizeler olmazsa, Fenerbahçe koptu. Galatasaray ile Fenerbahçe'nin 3 hafta sonra maçı var. Değişikliğe gidilir mi hoca konusunda bilemiyorum.


X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.