Rıdvan Dilmen: Comolli kalacak, Cocu gidecek!

1 | 10

Spor Toto Süper Lig'in 8. haftasında Fenerbahçe, evinde Medipol Başakşehir'i konuk etti. Mücadele 0-0 sona erdi. Karşılaşmanın ardından Rıdvan Dilmen, NTV ekranlarında yayınlanan %100 Futbol programına maçı değerlendirdi.

.

2 | 10

Rıdvan Dilmen'in açıklamaları şu şekilde:

"Teknik olarak VAR'a hazır değiliz. Bir sıkıntı var. Fenerbahçe - Başakşehir maçında verilmeyen golde VAR izlemesi yapılamaması skandaldır. Bekle. Beklese 2 dakika sonra gelmişti."

3 | 10

"Gerekirse VAR'a bir mola versinler. Hakemlerimiz o kadar dağıldılar ki, korkudan bayrak kaldırmıyor, korkudan gol olunca ya ofsaytsa diyor."

4 | 10

"VAR'ın adil kullanıldığı zaman iyi olduğunu düşünüyorum. VAR'ın gittiği anda hakemin haberi vardı muhtemelen. İlk gördüğümüz pozisyona göre Isla'nın gerisinde oyuncu. Bence pozisyon ofsayt değil. Biz teknik olarak VAR'a hazır değiliz."

5 | 10

"Keşke bu yıl kupa maçlarında başlansaydı, iyice teknoloji otursaydı ve biraz daha fedakarlık yaparak VAR'ı denemeye alırdık. Gerekirse VAR'a mola versinleri su molası gibi. Hakemlerimiz de o kadar dağıldılar ki, korkudan bayrak kaldıramıyorlar artık. VAR geldikten sonra ekranlara da veremediler. Demek ki ofsayt değil. VAR'ın altyapısı olmadan bu işlere girilmeyecekti. Biz elimize yüzümüze bulaştırdık."

6 | 10

"Ligin 11. haftasını 10 puan farkla oynayacaksınız Galatasaray maçını. Değişikliğe gider mi hoca ile ilgili bilmiyorum. Fenerbahçe - Başakşehir maçında verilmeyen golde VAR izlemesi yapılamaması skandaldır. Bekle. Beklese 2 dakika sonra gelmişti. Şimdi Başakşehir, 2 puanla şampiyonluğu bırakırsa ne olacak!"

7 | 10

"Başakşehir ilk yarı etkili olmamasına rağmen 70-80 fazla pas yaptı rakibinden. Çünkü pas yaparak arkadan çıkan bir takım. Adebayor her topa değmek için orta sahaya doğru geldi ve hücumda istedikleri pozisyonu bulamadılar. Abdullah hoca oyundan mutsuzdur, bir de golün iptalinden mutsuzdur. Ama deplasmanda alınan bir puanda kötü değildir. 15 puan yaptılar, Fenerbahçe ise 8 puanda kaldı."

8 | 10

'COMOLLİ KALACAK, COCU GİDECEK!'
"Ben Comolli'nin kalacağını, Sivas maçında Cocu'nun olmayacağını düşünüyorum. Bu takımı Comolli yaptı. Ligin 8. haftasında ligi bitiren Fenerbahçe'yi kim inşa etti?

9 | 10

Gerçek ortada. İkisi birden normalde gitmeli ama benim gördüğüm bu atmosferde Cocu'nun gideceği yönünde."

10 | 10

"Kesinlikle bana göre ikisi de olmalı. Yeniden yapılanma olmadı. Yeniden yapılacak mütahitler var. Yeni teknik direktörün Sivasspor maçında sahada olacağını düşünüyorum."


X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.