Pereira yolcu!

1 | 12

Fenerbahçe'de Pereira'nın kredisi bitti... Şampiyonlar Ligi'ne yine erken veda bardağı taşırdı, Aziz Yıldırım, Portekizli hocaya, "Biz kovmayalım, kendisi istifa etsin" mesajı yolladı.

2 | 12

Fenerbahçe, Monaco'ya elendi, teknik direktör Pereira'nın kredisi tükendi.

3 | 12

Geçtiğimiz sezo şampiyonluk kaçmasına rağmen ilk senesi olduğu için tüm eleştirilere rağmen Portekizli hocanın arkasında duran ve bir şans daha veren Başkan Aziz Yıldırım, Şampiyonlar Ligi'ne erken vedanın ardından radikal karar için düğmeye bastı.

4 | 12

Yine yıldızlarla kurulan kadronun halen hazır hale gelmemesi, Van Persie krizinin çözülememesi bir yana maçların ardından sürekli bir mazeret bulması Pereira'nın sonunu hazırladı.

5 | 12

Monaco dönüşünde yakın çalışma arkadaşlarıyla bir durum değerlendirmesi yapan ve "Yol yakınken dönelim, geçen sezonki hatayı yapmayalım" mesajını alan Yıldırım'ın, "O zaman söyleyin biz kovmayalım, kendisi en kısa zamanda istifa etsin" ifadeleriyle noktayı koyduğu öğrenildi.

6 | 12

"Bizden daha önde olan bir takımla oynadık. Bizim yolumuz daha yeni başlıyor. Daha istediğimiz seviyede değiliz. Çok büyük bir takım oluşturacağız, yıl sonunda taraftarlarımızı çok mutlu edeceğiz. Gelecek yıl bu takım Şampiyonlar Ligi'nin en güçlü takımlarından biri olacak!"

7 | 12

Ligde ilk yenilgi 3-2'yle Beşiktaş'a

"Maçın ilk dakikasından son dakikasına kadar hakim olan bizdik. Peki neden kazanamadık? Analizi siz yapın. Hakem hakkında konuşmak istemiyorum. Burada hakemin aktör olmasını istemiyorum. Hak etmediğimiz bir mağlubiyet aldığımızı düşünüyorum."

8 | 12

Kadıköy'de 2-2 biten Akhisar maçı

"Şampiyonluğu isteyen takım 2-0 öndeyken 2 gol yemez. İnanılmaz hatalarla gol yedik. Rakip pozisyona bile giremiyordu. Bu sonucu aklım almıyor. Beni şaşırtan nokta, böyle tecrübeli oyuncular 2-0 öndeyken nasıl skorun berabere gelmesine izin veriyor? Sorumluluk benimle birlikte tüm takımda. Her duran toptan gol yiyoruz."

9 | 12

Gaziantep'te alınan 2-2'lik beraberlik

"Maçtan önce böyle bir skor söylense kesinlikle mutlu olmazdım ama şartlar bizi buna sürükledi. Bu sezon oynadığımız maçlar arasında en kötü zemini burada gördüm. Zemin gerçek gücümüzü göstermemizi engelledi. Hem sahayla, hem de rakiple mücadele etmek zorunda kaldık. Hakemlerin bize ne zaman penaltı çalacağını da merak ediyorum."

10 | 12

2-1'lki Konya mağlubiyeti

"Maçın 2. dakikasında iki hakem hatasının art arda gelmesinden bir gol yedik. İkinci yarıda verilmeyen bir penaltımız söz konusu. İyi bir maç çıkardık, kazanmayı denedik. Futbol çok sefer adil olmayabiliyor. Önümüze bakmak zorundayız."

11 | 12

Monaco karşısındaki 3-1'lik yenilgi

"Bu tür maçlarda ilk ve son 15 dakika çok önemlidir. Konsantrasyonunuzu kaybetme hakkınız yoktur. Maça uyuyarak ve güvensiz başladık. İlk 20 dakikayı rakibimize altın tepside sunduk. Zemin de çok kötüydü. Topa sahip olmayı seven bir takım olarak bundan çok çektik."

12 | 12


X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.