Kadıköy'de duygusal anlar
- Fenerbahçe Galerileri
- Yayın tarihi: 31.08.2015 10:18
F.Bahçe'den ayrılan Sow, Şükrü Saracoğlu'nda gözyaşları için taraftarlara veda etti
Fenerbahçe'de Al Ahli takımına 17 milyon Euro bedelle giden Moussa Sow, Antalyaspor maçı öncesinde sarı-lacivertli taraftarlara veda etti.
Mücadele öncesinde taraftarlara forma dağıtarak veda eden Sow'a sarı-lacivertli takıma gönül verenlerde yaptıkları yoğun tezahüratlarla karşılık verdi.
Sow daha sonra Başkan Aziz Yıldırım ile saha içinde bir araya geldi. Tribünlerde Sow'un golünü attıktan sonra secde yaptığı ve üzerinde "Allah her daim yanında olsun" pankartı yer aldı.
Başkan Aziz Yıldırım ve Senegalli futbolcu saha içinde bir konuşma gerçekleştirdi ve Sow'a plaket verildi. Aziz Yıldırım'ın konuşmasında duygusal anlar yaşayan Sow, Başkan Aziz Yıldırım'ı alnından öptü.