Fenerbahçe'de soğuk savaş bitti!
- Fenerbahçe Galerileri
- Yayın tarihi: 10.10.2018 00:53
- Güncelleme tarihi: 10.10.2018 00:56
F.Bahçe'de kaptan Volkan, Aatif ve Dirar'ın Dereağzı'na gönderilmesi ve Aykut Kocaman'ın yardımcılarının görevden alınması kararı sonrası Samandıra'nın havasında yumuşama başladı.
İkinci dalgada makas yemesi muhtemel olan Soldado, Valbuena ve Isla ile hem sportif direktör Comolli hem de teknik direktör Cocu toplantılar yaptı.
Yapılan görüşmede Cocu'nun üç oyuncusuna "Size karşı ön yargılı değilim" dediği aktarıldı.
Bu üç isme ayrıca, gerektiğinde forma şansı bulacakları da iletildi.
Bu zirve sonrası problemli olarak görülen isimlerin, daha mutlu bir profil çizdikleri gözlendi.
Isla'nın iki maç üst üste 11 oynaması, Soldado'nun sonradan da olsa Başakşehir maçında kullanılması, pozitif havanın yükselmesini sağladı.
Ayrıca kadro dışı kararları sonrası, Comolli ve Cocu'nun Samandıra'daki ağırlığı arttı.
Yeni dönem için "Artık soğuk savaş bitti. Herkes tesislerde birbiriyle sohbet eder hale geldi" yorumları yapılıyor. (Sabah)