Fenerbahçe'de radikal kararlar etkisini gösterdi! Tesislere sessizlik çöktü...
- Fenerbahçe Galerileri
- Yayın tarihi: 17.10.2018 09:49
- Güncelleme tarihi: 17.10.2018 09:52
Fenerbahçe'de kadro dışı kararlar ve antrenörlerin gönderilmesi hemen etkisini hissettirdi. Üç yardımcı antrenörün görevine son verilmesi ve Nabil Dirar, Aatif Chahechouhe ile Volkan Demirel'in kadro dışı bırakılmasının takım üzerinde etkisi ortaya çıktı.
Sarı-lacivertli futbolcular, soyunma odası ve tesislerde artık konuşurken çok daha dikkatli davranıyor.
Yanlış anlaşılabilecek bir ifade kullanmamaya çalışan takımın büyük bölümü, antrenmanlardan sonra tesislerden ayrılıyor. Birbirleriyle çok az iletişim kuran takım, eskisi kadar tesislerde zaman geçirmiyor.
Böylece olası bir riskin de önüne geçiliyor. Takım içinde konuşulan neredeyse tüm konuların doğru ya da yanlış şekilde başkana aktarılması takımı fazlasıyla tedirgin etmiş durumda.
Futbolcuların en çok çekindiği konu, konuşmalarının ya da yaptıkları bir esprinin başkana yanlış aksettirilmesi oluyor.
Milli aranın ardından maçlar başlayınca soyunma odasındaki hava ve diyalogların nasıl olacağı ise belirsizleşti.
Tesislerde birbirleriyle iletişim kurmaktan kaçınan oyuncuların, benzer şekilde maçlarda da aynı tavrı takınması söz konusu.
Takımın; maç önü, devre arası ve maç sonunda soyunma odasında eskisi gibi rahat olması beklenmiyor.
Maçın durumuna ve sonucuna göre kimi zaman gergin kimi zaman da neşeli görüntüler ortaya çıkıyor, futbolcuların kendilerini kontrol etmesi biraz daha zor olabilir. (Milliyet)