Fenerbahçe'de çarpıcı gerçek ortaya çıktı! Ali Koç...

1 | 16

Süper Lig'in 23. haftasında evinde Galatasaray ile karşılaşan Fenerbahçe, 21 yıllık aranın ardından ezeli rakibine Kadıköy'de boyun eğmiş ve mücadeleden 3-1'lik mağlubiyetle ayrılmıştı.

2 | 16

Sarı lacivertlilerde yaşanan bu yıkımla beraber mevcut tablonun sorumluları aranırken, takım içerisindeki problemlerle beraber yaş ortalaması da bu sürece damga vuran etmenlerden biri oldu.

3 | 16

Kötü sonuçlar sonrası hedef tahtasına oturtulan Başkan Ali Koç birçok konuda olduğu gibi takımı gençleştirme kısmında da verdiği sözleri tutamadı.

4 | 16

Göreve ilk geldiğinde "Artık yüksek maliyetli yaşlı oyuncuları alma dönemi bitmiştir" diyen Koç, futbol kariyerinin sonlarına gelen ya da formunun dip noktasında olan yaşı geçmiş futbolcuları kadrosuna kattı.

5 | 16

1.5 yıl önce Fenerbahçe'nin 25.9 olan yaş ortalaması bu sezon 27.6'ya çıktı. İlk 11'in yaş ortalaması ise 28.3'e yükseldi.

6 | 16

ALİ KOÇ BÖYLE DEMİŞTİ:

"Artık yüksek maliyetli yaşlı oyuncuları alma dönemi bitmiştir. Futbolumuz son kontratını yapmaya gelmiş oyuncularla dolu."

7 | 16

İşte o isimler;

8 | 16

EMRE BELÖZOĞLU - 39 YAŞINDA

9 | 16

ADIL RAMI - 33 YAŞINDA

10 | 16

GUSTAVO - 32 YAŞINDA

11 | 16

MEVLÜT - 32 YAŞINDA

12 | 16

MAX KRUSE - 31 YAŞINDA

13 | 16

ZANKA - 29 YAŞINDA

14 | 16

RODRIGUES - 28 YAŞINDA

15 | 16

HARUN TEKİN - 29

16 | 16

SIMON FALETTE - 28


X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.