Fenerbahçe'de ayrılık zamanı! 5 isim gönderiliyor

1 | 9

Transferin hızlı takımı Fenerbahçe, 15 yeni futbolcuyu kadrosuna katarak adeta bu dönemin şampiyonu oldu. Ancak 5 Ekim'de kapanacak transfer döneminin bitmesine 3 gün kala yeni bir mesai başladı. Aslında ilk günden itibaren önce bir futbolcu gönderip daha sonra yeni bir transfer açıklayan sarı-lacivertliler şu anda yoğun biçimde 'gidecekler listesi' için hazırlık yapıyor.

2 | 9

Hem harcama limitleri hem de düşünülen kanat forvet transferine yer açmak için kısıtlı zamanı kalan Fenerbahçe'de bazı isimlerin hızlıca gönderilmesi amaçlanıyor.

3 | 9

Milliyet'in haberine göre Erol Bulut'un son olarak Hatayspor ve Galatasaray maçlarında kadroya almadığı Garry Rodrigues ile Nabil Dirar ilk gözden çıkarılan isimler olarak belirlendi.

4 | 9

SERDAR AZİZ BEKLEYİŞİ
Maaş indirimi konusunda görüşmelerin olduğu Serdar Aziz'in durumu da tartışılıyor. Ayrıca Murat Sağlam ve Allahyar'ın kiraya verilmesi hedefleniyor

5 | 9

Allahyar'a bazı Ukrayna takımları talip olmuştu, şu anda görüşmeler sürüyor. Murat Sağlam için de Antalyaspor ihtimali öne çıksa da henüz adım atılmadı.

6 | 9

Fakat esas görüşmeler Rodrigues üzerinde yoğunlaşmıştı. Geçen sezon başında Suudi Arabistan'ın Al Ittihad takımından kiralanan Rodrigues'in kira süresi sezon sonu bitiyor. Sarı-lacivertli kulüp, 28 yaşındaki oyuncuyu başka bir takıma göndererek bu yükten kurtulmak istiyor. Olympiakos, Cape Verde'li yıldıza talip olmuş ve görüşmeler son aşamaya gelmişti. Fakat Al Ittihad'ın, Yunan ekibine hep sorun çıkarması nedeniyle son anda bu transferden vazgeçildi ve Fenerbahçe'nin hesapları bozuldu.

7 | 9

Öte yandan Dirar için de arayışlar bulunuyor. Faslı oyuncu için bilhassa Süper Lig'den gelecek tekliflere kapı açık. Serdar Aziz'in değerli bir stoper olduğunu bilen Fenerbahçe, bu konuda son ana kadar bekleyip, hareket etmek istiyor.

8 | 9

YAPRAK DÖKÜMÜ
Fenerbahçe'de 2020-21 sezonu birinci transfer döneminde birçok isimle yollar ayrıldı. Sözleşmesi bitenler, kiraya verilenler ve satılan yıldızlar öne çıktı. Özellikle 17.5 milyon Euro'ya Lazio'ya giden Vedat Muriqi ve 4.5 milyon Euro'ya Çin'e satılan Jailson en çok para kazandıran isimler oldu. Futbolu bırakan Emre Belözoğlu haricinde toplam 16 isim takımdan ayrıldı.

9 | 9

SATILANLAR:
1- Muriqi (Lazio), 2- Jailson (Dalian)

SÖZLEŞME SONU: 1-Mehmet Ekici, 2-Tolgay, 3-Mevlüt, 4-Falette, 5-Hasan Ali, 6-Alper, 7-Isla, 8-Kruse, 9-Erten.

KİRAYA GİDENLER: 1-Frey (Beveren), 2-Zajc (Genoa), 3-Oğuz Kağan (Konyaspor), 4-Muhammed Gümüşkaya (Boluspor), 5-Barış Sungur (Muğlaspor)


X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.